Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 14 – Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων ΤεχνολογιώνΣχόλιο του χρήστη Νίκος Δαπόντες | 23 Μαρτίου 2018, 13:28
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σύμφωνα με το νέο προτεινόμενο οργανωτικό σχήμα, αφετηρία μου είναι η αποστολή των ΠΕ.Κ.Ε.Σ, κάτι που μου θύμισε παλιές συζητήσεις των αρχών της δεκαετίας του ‘90. Μόλις διάβασα τα σημαντικά, πράγματι, καθήκοντα και έργα που προβλέπεται να αναλαμβάνει κάθε ΠΕ.Κ.Ε.Σ στην περιοχή ευθύνης του (επιμορφώσεις, υποστήριξη σχολείων, μελέτη εκθέσεων, αποδελτίωση αιτημάτων, συλλογικό προγραμματισμό, εισαγωγή ΤΠΕ στην εκπαιδευτική πράξη … και άλλα πολλά) αναρωτήθηκα για το πώς άραγε θα μπορούσαν να πραγματοποιηθούν όλα αυτά με ΕΝΑΝ εκπαιδευτικό κλάδου Πληροφορικής αποσπασμένο στη Διεύθυνση, σε ένα Νομό όπως οι Κυκλάδες ή τα Δωδεκάνησα, μια και καταργούνται τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ. Τέσσερα ερωτήματα προτού καταθέσω δύο προτάσεις: Α) Υπάρχει έρευνα που να τεκμηριώνει την επάρκεια ΕΝΟΣ και μόνο εκπαιδευτικού στο «νέο ΚΕΠΛΗΝΕΤ» έτσι ώστε να εξυπηρετεί τις ανάγκες τόσο των μελών του ΠΕ.Κ.Ε.Σ και των άλλων δομών στην έδρα τους (Σύρο, Ρόδος ή αλλού) όσο και όλων των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης; [Υπενθυμίζω ότι για τις Κυκλάδες ο αριθμός τους φτάνει, περίπου το 270] Β) Οι επιμορφώσεις και οποιεσδήποτε άλλες υποστηρίξεις των σχολείων όλων των υπόλοιπων νησιών, θα γίνονται με φυσική παρουσία και με το αντίστοιχο κόστος των μετακινήσεων; Γ) Έγινε κάποια υποτυπώδης έρευνα αναφορικά με τις δραστηριότητες που πραγματοποίησαν και εξακολουθούν να το κάνουν μέχρι σήμερα τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ ώστε οι διαμορφωτές του παρόντος σχεδίου νόμου να αποφασίσουν στοιχειωδώς αντικειμενικά; [Σε όλες τις περιοχές της χώρας χρειάζονται ΕΝΑΝ αποσπασμένο εκτός από Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Αχαΐα που προβλέπονται ΔΥΟ] Δ) Λάβατε καθόλου υπόψη σας ότι υπάρχει πάντα επίκαιρη η ανάγκη και για μια εξειδικευμένη αντισταθμιστική εκπαιδευτική πολιτική για τα νησιά των Κυκλάδων, της Δωδεκανήσου ή αλλού; Γνώμη μου είναι ότι θα πρέπει να σκεφτείτε με όρους αντισταθμιστικής εκπαιδευτικής πολιτικής. Συνοπτικά καταθέτω δύο προτάσεις που συνάγονται από τα παραπάνω: -----Να προσθέσετε τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ ως δομή (σε όποιες περιοχές κρίνεται ορθή την εφαρμογή αντισταθμιστικής πολιτικής) στα Κ.Ε.Σ.Υ., Κ.Ε.Α., και Ε.Κ.Φ.Ε. που αναφέρονται στην αποστολή του ΠΕ.Κ.Ε.Σ ----Να αυξήσετε τον αριθμό των αποσπασμένων εκπαιδευτικών εφόσον υποχρεώνονται να αναλαμβάνουν ένα σημαντικότατο ρόλο και στις «Εξ αποστάσεως Επιμορφώσεις» των εκπαιδευτικών που υπηρετούν στα σχολεία των νησιών. Έτσι μόνο θα διευκολυνθεί το έργο του ΠΕ.Κ.Ε.Σ ώστε να μην περιορίζεται στα σχολεία των πρωτευουσών