Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 40 – Κριτήρια και διαδικασία αξιολόγησηςΣχόλιο του χρήστη Λευτέρης | 23 Μαρτίου 2018, 14:29
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στους εκπαιδευτικούς θα πρέπει να νομοθετηθεί ανώτατο όριο απουσίας από την τάξη. 8 Χρόνια (το 1/5 της θητείας) το ανώτατο που θα μπορεί κάποιος να απουσιάσει από την τάξη. Αυτόν τον χρόνο μπορεί να τον "καταναλώσει" όπως επιθυμεί ο ίδιος είτε ως προϊστάμενος είτε ως σύμβουλος είτε ως αποσπασμένος σε πανεπιστήμιο είτε σε ό,τι άλλο προκύψει. Μετά θα πρέπει να επιστρέψει στην τάξη. Αν δεν του αρέσει η τάξη και προτιμάει τα γραφεία, ας κάνει μετάταξη για διοικητικός. Είναι σχήμα οξύμωρο κάποιοι να παίρνουν διδακτορικά και μεταπτυχιακά και στη συνέχεια με "όπλα" αυτά να αποσύρονται από τις τάξεις! Αν τα παραπάνω ισχύσουν, όλα θα στρώσουν από μόνα τους. Και βέβαια είμαι υπέρ της μυστικής ψηφοφορίας. Κανένας δεν θέλει έναν ανίκανο για διευθυντή, αλλά από την άλλη και όλοι οι ανίκανοι βρίσκονται σ' αυτή τη θέση ακριβώς γιατί ξέρουν να λειτουργούν με εκβιαστικούς ή πλάγιους τρόπους. Η οποιαδήποτε επώνυμη αρνητική βαθμολόγηση θα "κυνηγηθεί" από τον ανίκανο θιγόμενο, γιατί έτσι έχει μάθει να λειτουργεί, οπότε απλά δε θα υπάρχει ποτέ επώνυμη αρνητική ψήφος και ο ανίκανος θα "διοικεί" στο διηνεκές. Ακόμα κι έτσι όμως, αν υπάρξει η νομοθέτηση που ανέφερα στην αρχή (μάξιμουμ 8ετία), η εκπαίδευση θα γλιτώσει από πολλούς ανίκανους.