Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 14 – Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων ΤεχνολογιώνΣχόλιο του χρήστη Αφροδίτη Κόντου | 23 Μαρτίου 2018, 15:20
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι προφανέστατο από όλα τα σχόλια που έχουν κατατεθεί από συναδέλφους (είτε κλάδου Πληροφορικής είτε άλλων κλάδων) - συμπεριλαμβανομένου και του δικού μου - ότι η κατάργηση του θεσμού των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. και η "αναδιοργάνωσή" τους σε κάποιον "άλλο" με δραματική μείωση τεχνικών υπευθύνων για τη συντήρηση και υποστήριξη των ήδη απαρχαιωμένων εργαστηρίων Πληροφορικής στο μεγαλύτερο ποσοστό των δημοσίων σχολείων Π.Ε. & Δ.Ε. είναι τουλάχιστον αστείο στο να το συζητάμε και φυσικά δεν τίθεται καν θέμα στο ότι ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να προχωρήσει η πρόταση αυτή και να ψηφιστεί!!!! Είναι πραγματικά εντυπωσιακό το πώς κάθε ένας που αναλαμβάνει επιτελική θέση στο Υπουργείο Παιδείας (ή με όποια άλλη ονομασία κι αν του αποδώσουν) καταφέρνει σχεδόν πάντα να καταλύει ολοένα και περισσότερο το ισχυρότερο οικοδόμημα που θα ΕΠΡΕΠΕ να έχει κάθε Χώρα - την ΠΑΙΔΕΙΑ - και ιδιαίτερα μια χώρα σαν την Ελλάδα που δίδαξε σε όλους τους υπόλοιπους πολιτισμούς του πλανήτη τί σημαίνει ΠΑΙΔΕΙΑ!!!!!!! Διερωτώμαι με ποιο σκεπτικό κάποιος "υπεύθυνος" εκεί στο ΥΠ.Π.Ε.Θ. έθεσε το ζήτημα της κατάργησης των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. για να εξοικονομήσει εκπαιδευτικούς, χρήματα ή άλλους πόρους;!! Όλοι γνωρίζουμε ότι ο κλάδος της Πληροφορικής είναι "κλειστός" από την πληθώρα των ήδη διορισμένων μόνιμων εκπαιδευτικών σε Π.Ε. & Δ.Ε. - με μάθημα μονόωρο στα Γυμνάσια, σχεδόν ανύπαρκτο στα Γενικά Λύκεια και ίσως κάποιες λίγες παραπάνω στα Δημοτικά και τα ΕΠΑ.Λ. (αν υπάρχει η αντίστοιχη ειδικότητα)... Επομένως, ας δούμε τι ισχύει: * Υπάρχουν πάρα πολλοί μόνιμοι εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ86 (πλέον) που δεν συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους ωράριο στις περισσότερες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης ανά την Ελλάδα, οπότε δεν τίθεται θέμα εξοικονόμησης εκπαιδευτικών! * Χρήματα για την αναβάθμιση των εργαστηρίων Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία της χώρας δεν υπάρχει καμία απολύτως περίπτωση να δοθούν ούτε καν ως σκέψη. Άρα, γιατί να καταργηθούν οι θέσεις των Τεχνικών Υπευθύνων ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ., που όχι μόνο εξυπηρετούν εκατοντάδες σχολεία & Διευθύνσεις Εκπαίδευσης σε Π.Ε. & Δ.Ε. για τη συντήρηση και την υποστήριξή τους, αλλά πολλές φορές και πέραν του υποχρεωτικού τους ωραρίου με πενιχρά κονδύλια και "μαγικούς τρόπους" φέρνουν εις πέρας το αδιανόητο και το ακατόρθωτο!!! * Διοργανώνουν και υποστηρίζουν τεχνικά πάρα πολλά σεμινάρια εξ αποστάσεως για όλους σχεδόν τους κλάδους της εκπαίδευσης (Π/θμιας & Δ/θμιας) με πολύ μεγάλη επιτυχία!!! Ωστόσο το αρμόδιο Υπουργείο θέλει αυτό να σταματήσει να συμβαίνει καταργώντας τα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ., ενώ η Ελλάδα "υποτίθεται" ότι πρέπει να είναι ανταγωνιστική και να εκσυγχρονιστεί πολύ περισσότερο στον τομέα των Νέων Τεχνολογιών στην εκπαίδευση!!! Πρότασή μου είναι φυσικά η στελέχωση των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. με περισσότερους εκπαιδευτικούς για τη διευκόλυνση και καλύτερη εξυπηρέτηση των τεράστιων αναγκών που έχουν τα Δημόσια Σχολεία και οι Δ/νσεις Εκπ/σης της χώρας μας, αντί της κατάργησης του θεσμού αυτού και την υποτυπώδη παρουσία 1 υπευθύνου (για περίπου 200 και πλέον σχολεία όπως Κυκλάδες & Δωδεκάνησα) ή 2 υπευθύνων για περίπου 500 και πλέον σχολεία π.χ. όλες οι Δ/νσεις Εκπ/σης της Αθήνας και Θεσσαλονίκης). Ας ελπίσουμε να λάβουν υπόψη τους οι ιθύνοντες - έστω για μια φορά - τις απόψεις όλων εμάς που είμαστε μέσα στο "πεδίο μάχης" - μέσα στην τάξη και τα καθημερινά προβλήματα της εύρυθμης λειτουργίας των σχολείων μας - κι όχι πίσω από ένα γραφείο... Ευχαριστώ, Αφροδίτη Κόντου ΠΕ86