Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Ίδρυση Περιφερειακών Κέντρων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.)Σχόλιο του χρήστη ΙΩΑΝΝΑ | 23 Μαρτίου 2018, 16:21
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αγαπητέ Πέτρο (23 Μαρτίου 2018, 14:44) κάνεις μεγάλο λάθος να γενικεύευεις τέτοια συμπεράσματα για τους σχολικούς συμβούλους...Εξαιρέσεις είναι αυτοί οι αργόμισθοι που περιγράφεις εσύ και όχι ο κανόνας...Η προσωπική μου εμπειρία μετά από συνεργασία με 4 συμβούλους είναι εξαιρετική...Τα σχολεία με αυτό τον αριθμό δεν καλύπτονταν, όχι τώρα που οι αποστάσεις μεγαλώνουν...Να δω εγώ τι θα κάνουν τώρα όλοι αυτοί που θα ζητούν υποστήριξη για την καθημερινότητα τους μέσα στην τάξη... Αλλά είναι γνωστό...Οι περισσότεροι απλώς θέλουν να απαλλαγούν από τέτοιες δομές, για να μην τους "ζορίζει" κανείς...Η ελευθερία τους είναι μάλλον ασυδοσία... Πρόβλεψη:Στα σχολεία θα επικρατήσει μια ζούγκλα και όσοι χρειάζονται βοήθεια, θα μένουν να παλεύουν μόνοι τα προβλήματα της σχολικής μονάδας... Περιττό να πω ότι ο καθένας θα κάνει του κεφαλιού του και η έλλειψη επιμόρφωσης θα γυρίσει τους εκπαιδευτικούς της πράξης δεκαετίες πίσω... Παίρνεις αυτό που σπέρνεις... Κανείς μετά δε θα έχει το δικαίωμα να αξιώνει κάτι καλύτερο... Μας χρυσώνουν το χάπι κι εμείς ανυποψίαστοι για αυτό που θα ακολουθήσει, το παίρνουμε κι λέμε κι ευχαριστώ... Γιατί μας αρέσει να "βγάζουμε ο ένας το μάτι του άλλου"...Έτσι δεν πρόκειται να πάμε μπροστά σαν κλάδος... ΝΤΡΟΠΗ...