Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 22 – Προϋποθέσεις επιλογήςΣχόλιο του χρήστη ΑΠΛΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ | 23 Μαρτίου 2018, 18:29
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σύμφωνα με το σχέδιο νόμου, η πιστοποιημένη γλωσσομάθεια (τουλάχιστον σε επίπεδο Β2) για τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου θεωρείται ως προαπαιτούμενο προσόν. Διαφωνώ πλήρως με τη διάταξη αυτή και προτείνω να αφαιρεθεί από το νομοσχέδιο που θα κατατεθεί στη Βουλή για τους εξής λόγους: α) Κατ' αρχάς αντίκειται σαφώς στην αρχή της ισονομίας των πολιτών, όπως ρητά ορίζει το Σύνταγμα. Δεν τίθεται ως προαπαιτούμενο για κανένα άλλο στέλεχος της εκπαίδευσης ή του ευρύτερου δημόσιου τομέα, παρά μόνο για τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου και ως εκ τούτου πιστεύω πως είναι αντισυνταγματικό. Δεν τίθεται ως προαπαιτούμενο ούτε για τους Περιφερειακούς Διευθυντές, ούτε για τους Διευθυντές Εκπαίδευσης που είναι ιεραρχικά ανώτεροι, κατά το σχέδιο νόμου. Γιατί αυτή η διάκριση; Όποιοι εκλεγούν στη θέση αυτή, να εκλεγούν κατά τρόπο δίκαιο, αντικειμενικό, αξιοκρατικό και χωρίς αποκλεισμούς. β) Ποιοί και πόσοι από εμάς τους εκπαιδευτικούς είχαν τη δυνατότητα να πληρώνουν ιδιώτες για να αποκτήσουν Lower ή Proficiency ή κάποιο άλλο δίπλωμα ξένης γλώσσας επιπέδου Β2 και άνω, όταν σπούδαζαν; Οι πλούσιοι ή τα φτωχόπαιδα; Εσείς, ως αριστερή κυβέρνηση, με ποιούς είστε; Αν είστε με όλους θα πρέπει να τους αντιμετωπίζετε με τον ίδιο τρόπο. Για λόγους δικαιοσύνης, λοιπόν, και ισονομίας θα πρέπει να θέσετε τη γλωσσομάθεια ως προαπαιτούμενο ή για όλους που διεκδικούν θέσεις ευθύνης σε όλη τη δημόσια διοίκηση ανεξαιρέτως, ή για κανένα. Γιατί να είναι προαπαιτούμενο μόνο για τη θέση αυτή; Ποιά αναγκαιότητα εξυπηρετεί; Ποιό ουσιαστικό σκοπό; Το ερευνητικό και επιστημονικό έργο του κάθε υποψηφίου, για το οποίο έχει κριθεί ήδη από την επιστημονική κοινότητα ( βιβλία, άρθρα κλπ.), αποδεικνύει -de facto- εάν γνωρίζει ή όχι κάποια ξένη γλώσσα. Επομένως, το άρθρο 22,3, σε αυτό το μέρος του, πρέπει να επαναδιατυπωθεί ως εξής: «Ως Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου επιλέγονται εκπαιδευτικοί των οικείων κλάδων με δωδεκαετή τουλάχιστον εκπαιδευτική υπηρεσία στην πρωτοβάθμια ή δευτεροβάθμια εκπαίδευση, οι οποίοι έχουν ασκήσει διδακτικά καθήκοντα σε σχολικές μονάδες για δέκα τουλάχιστον έτη».