Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 40 – Κριτήρια και διαδικασία αξιολόγησηςΣχόλιο του χρήστη oikoniki | 23 Μαρτίου 2018, 18:43
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αγαπητοί Λευτέρη και Γιάννη, που είδατε να εφαρμόζονται όλα αυτά που προτείνετε? Σε ολόκληρο τον κόσμο δίνονται κίνητρα για τη δια βίου μάθηση και την επαγγελματική εξέλιξη του ατόμου. Επίσης η αξιολόγηση είναι φανερή, αιτιολογημένη και πραγματοποιείται μονό από αξιολογημενους. Διαφορετικά, μπορεί να είναι κουτσομπολιό, εμπάθεια, κόμπλεξ και προσβολή της προσωπικότητας κάποιου. Δηλαδή, καμωνομαστε πως δεν ξέρουμε πως τα κριτήρια των καθηγητών δεν είναι αντικειμενικά, αλλά προέρχονται από το προσωπικό συμφέρον? Δεν ξέρουμε πως ως καθηγητές ψηφίζουμε τους αρεστούς και όχι τους άξιους? Ασφαλώς, πρέπει να προστατευονται οι υφιστάμενοι από έναν κακό προϊστάμενο με υπηρεσιακές διαδικασίες, αλλά όχι να γίνεται ο προϊστάμενος όμηρος. Ας σοβαρευτούμε, ας αποδεχθούμε τους καλύτερους ως καλύτερους και να μην έχουμε την απαίτηση ενώ ποτέ δεν αξιολογήθηκαμε, εντούτοις να αξιολογήσουμε τον Δ/ντη μας που έχει και κάποια προσόντα. Πιστεύω πως τα στελέχη που πρέπει να φύγουν είναι οι μη προσοντουχοι και με υπηρεσιακή συχνή αξιολόγηση, οι ικανοί να συνεχίζουν. Ο αποκλεισμός είναι φασισμός. Τέλος.