Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 14 – Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων ΤεχνολογιώνΣχόλιο του χρήστη Ευστράτιος Γραμμένης | 23 Μαρτίου 2018, 19:51
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι απορίας άξιον, πως στην εποχή που όλες οι εργασίες γίνονται με τη χρήση υπολογιστών και πληροφοριακών συστημάτων, η επιστήμη της πληροφορικής όχι μόνο να μην αναβαθμίζεται, αλλά τουναντίον να αποδομείται με κάθε πρόσφορο τρόπο. Ένας τέτοιος είναι και η επί της ουσίας κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ. Δεν είναι απλά μια αποδυνάμωση τους. Είναι αποδυνάμωση της ούτως ή άλλως παλαιωμένης υλικοτεχνικής πληροφορικής υποδομής. Είναι αποδυνάμωση της όποιας στήριξης είχε απομείνει στις σχολικές μονάδες όλων των βαθμίδων από νηπιαγωγεία μέχρι λύκεια και διοικητικές δομές ενός νομού. Οι συνάδελφοι των ΚΕΠΛΗΝΕΤ, επί σειρά ετών υπερέβαλλαν εαυτόν για την απρόσκοπτη λειτουργία των υπολογιστών και των δικτυακών υποδομών των σχολείων της χώρας. Κι αντί, αν μη τι άλλο, να στελεχωθούν με περισσότερα άτομα αυτές οι δομές αποδυναμώνονται. Το ερώτηματα που γεννώνται είναι εύλογα. Έχουμε τελικά τόσα χρήματα ως χώρα που μπορούμε να παραχωρήσουμε την τεχνική στήριξη των σχολείων και των γραφείων της υπηρεσίας σε ιδιώτες; Η αποδυνάμωση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ μήπως είναι ένας ακόμη τρόπος να εξοβελίσουμε την πλητροφορική από τα σχολεία, αφού δίχως υπολογιστές πληροφορική δεν υπάρχει; Μήπως δεν θέλουμε τη συνεχή στήριξη κι επιμόρφωση των συναδέλφων;