• Σχόλιο του χρήστη 'Αλέξανδρος Κασιμάτης' | 23 Μαρτίου 2018, 20:09

    Όπως όλοι γνωρίζουμε από τη σχολική πραγματικότητα ο υπολογιστής έχει γίνει ένα από τα πιο αναγκαία εργαλεία στο σχολείο. Συνεπώς όλοι αντιλαμβανόμαστε το τι σημαίνει τεχνική στήριξη σχολείων. Το ερώτημα που τίθεται είναι αν όλα αυτά τα καταλαβαίνει και ο κάθε καθηγητής γιατί το Υπουργείο δεν το αντιλαμβάνεται και τα καταργεί; Προτάσεις Για την υποστήριξη των σχολείων θα πρέπει να υπάρχει αυτόνομο τμήμα που διοικητικά να ανήκει στον/στην Διευθυντή/ντρια Δευτεροβάθμιας και να είναι στελεχωμένο σύμφωνα με τον αριθμό των σχολείων της κάθε Δευτεροβάθμιας. Αντίστοιχο τμήμα να υπάρχει για την Πρωτοβάθμια. Να μην υπάρχει ένας υπεύθυνος Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογών για κάθε ΔΙΔΕ αλλά ένας για κάθε ομάδα σχολείων. Να μην καταργηθεί η Δομή των ΚΕΠΛΗΝΕΤ. Ο υπεύθυνος δεν πρέπει να υπάγεται στο Τμήμα Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών της Διεύθυνσης. Το τμήμα αυτό πρέπει να καταφέρει να μπορεί να υποστηρίζει την Διεύθυνση και όχι τα σχολεία.