Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 01 – Πεδίο εφαρμογήςΣχόλιο του χρήστη Θάνος | 23 Μαρτίου 2018, 21:18
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
O σχολικός σύμβουλος αποτελούσε την ενδιάμεση βαθμίδα με την οποία εκπαιδευτικός ή σχολική μονάδα μπορούσαν να επικοινωνούν με τη διοίκηση και να αντλούν παιδαγωγική και επιστημονική υποστήριξη για το εκπαιδευτικό έργο που παρέχουν. Αν το πλαίσιο που καθόριζε τη λειτουργία του θεσμού αυτού ήταν ασαφές ή ελλιπές, ώστε το εκπαιδευτικό όφελός να μην ήταν το προσδοκώμενο, αυτό δεν αποτελεί λόγο για την κατάργηση του θεσμού. Πολύ περισσότερο δεν αποτελεί λόγο για την αντικατάστασή του από επάλληλα, απρόσωπα και απομακρυσμένα από τη σχολική μονάδα συμβούλια. Η εκπαίδευση και ειδικά η υποστήριξή της χρειάζονται πολλά περισσότερα από πoλιτ μπιρό γραφειοκρατών, χωρίς γνώση, προσωπική ευθύνη και εμπλοκή στα προβλήματα των σχολικών μονάδων.