Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
θα είχε ενδιαφέρον κάθε ένα από τα άρθρα να συνοδεύεται και από το σκεπτικό που υπαγορεύει την αναγκαιότητά του... Για όποιον ζει την καθημερινή εκπαιδευτική πραγματικότητα, πολλά από αυτά δεν βγάζουν νόημα, παρά μόνο αν υποθέσουμε ότι αναφέρονται σε κάποιο άλλο εκπαιδευτικό σύστημα! Το μόνο που θα δεχόμουν ως αντικαταστάτη των ΚΕΠΛΗΝΕΤ π.χ. θα ήταν να οριστεί ένας εκπαιδευτικός/τεχνικός ΑΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ (και όχι βέβαια ανά διεύθυνση - μόνο ως κακόγουστο αστείο μπορώ να το εκλάβω). Όσο αφορά τους σχολικούς σύμβουλους, θα συμφωνήσω με όσους είπαν ότι τα όποια προβλήματα δεν μπορεί να αποδοθούν γενικά στο θεσμό. Τα πρόσωπα παίζουν μεγάλη σημασία. Νομίζω επίσης ότι και ο τρόπος που αξιοποιούνται από το υπουργείο δεν είναι ο ενδεδειγμένος.