Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Ειρήνη Φωκά | 23 Μαρτίου 2018, 21:10
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1. Τα στελέχη εκπαίδευσης πρέπει να γνωρίζουν ξένες γλώσσες γιατί το περιβάλλον που ζούμε και εργαζόμαστε είναι πολυπολιτισμικό. Πώς θα εκμεταλλευτούν τις ευκαιρίες των ευρωπαϊκών προγραμμάτων και πώς θα ενημερώνονται για τις επιστημονικές εξελίξεις από την ξένη βιβλιογραφία, αν δεν γνωρίζουν ξένες γλώσσες; 2. Επίσης πρέπει να έχουν και την πιστοποίηση του β` επιπέδου, τουλάχιστον αυτοί που θα κατευθύνουν το παιδαγωγικό έργο των εκπαιδευτικών: υπεύθυνος εκπαιδευτικών θεμάτων, υπεύθυνος και προσωπικό ΚΕΣΥ. Δεν νοείται οι υφιστάμενοι να γνωρίζουν περισσότερα από τους προϊσταμένους ή τους επιστημονικούς καθοδηγητές τους. 3. Θεωρώ μεγάλη αδικία την μη μοριοδότηση των παρακάτω: 1) Τρίμηνη επιμόρφωση δημοσίου φορέα (ΠΕΚ, ΕΚΔΔΑ, κ.λπ.). 2) Μείζον πρόγραμμα επιμόρφωσης. 3 ) Επιμόρφωση σε πρόγραμμα δημόσιου φορέα 30 ωρών και άνω.