Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 22 – Προϋποθέσεις επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Λ.Λ. | 23 Μαρτίου 2018, 21:42
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι δύο θητείες είναι σωστό αλλά δυστυχώς θα καταρριφθεί απο το ΣΤΕ. Προαπαιτούμενο θα πρέπει να είναι τα τελευταία 5 χρόνια μέσα στην τάξη. Κι όποιος θέλει να ξαναγίνει στέλεχος να γυρνάει στην τάξη για τέσσερα χρόνια για ανατροφοδότηση κι έπειτα να ξαναβάζει για στέλεχος. Τουλάχιστον ας είναι ανα τέσσερα χρόνια να γυρνάνε στην τάξη ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ Πολύ σωστό που είναι προαπαιτούμενο η γνώση ξένη γλώσσας (Β2) και το ΤΠΕ. Σωστότερο θα είναι επάρκεια μιας ξένης γλώσσας για όλα τα στελέχη της εκπαίδευσης όχι μόνο για τους συντονιστές. Επίσης επειδή βλέπω εδώ μέσα ότι αυτοί που έχουν διδακτορικά είναι αυτονόητο (εφόσον ανατρέχουν σε διεθνή βιβλιογραφία) ότι κατέχουν (?) και μία γλώσσα απλά δεν έχουν πιστοποίηση, να σας πληροφορήσω ότι είναι πολύ εύκολο να πάρουν πιστοποίηση πολύ γρήγορα. Είτε απο το ΚΠγ είτε απο άλλους φορείς. Υπάρχουν εξετάσεις πιστοποίησης ξένων γλωσσών που γίνονται κάθε εβδομάδα και αναγνωρίζονται απο ΑΣΕΠ. Αρκεί φυσικά να γνωρίζεις την γλώσσα!!