• Σχόλιο του χρήστη 'Σίμος Τοπαλίδης' | 23 Μαρτίου 2018, 22:09

    Τελικά, ως εκπαιδευτικός πληροφορικής συμπεραίνω ότι το πρόβλημα στην ουσιαστική στήριξη των εργαστηρίων είναι η κατάργηση των ΤΕΧΝΙΚΩΝ Υπευθύνων. Όμως, όλοι όσοι διαμαρτύρονται, ας μην ξεχνούν τη το μεγαλόπνοο πρόγραμμα "Στηρίζω" του ΙΤΥΕ Διόφαντος που αιφνιδιαστικά και αβίαστα είχε περάσει στα ΚΕΠΛΗΝΕΤ, με θεαματικά αποτελέσματα, για τα δύο χρόνια που λειτούργησε. Αν επαναληφθεί μια παρόμοια δράση από τους Φορείς του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου λύνεται οριστικά το πρόβλημα και οι εκπαιδευτικοί Πληροφορικής επιστρέφουν στο φυσικό τους χώρο που είναι η τάξη και όχι η παροχή τεχνικών συμβουλών. Επίσης γα τους βιαστικούς, αν δουν τους αριθμούς, μειώνεται ελάχιστα το προσωπικό Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών και το σημαντικότερο: απαλείφεται η άτυπη ιεραρχία μεταξύ Υπευθύνων και Τεχνικών Υπευθύνων. ΑΣ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΩΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ, με πρόβλεψη για επιπλέον διαθέσεις εκπαιδευτικών στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης.