Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Δημήτριος | 23 Μαρτίου 2018, 22:13
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
α. Γιατί αγαπητοί κύριοι εξαιρείται το διδακτικό έργο του νυν ή προηγούμενου διευθυντή χωρίς να προσμετρώνται οι υποχρεωτικά κατά το ελάχιστο και ανά τύπο σχολείου 8 ώρες τις οποίες ασκεί ούτως ή άλλως ο διευθυντής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση; Δεν είναι διδακτικό έργο οι 8 ώρες του διευθυντή πρωτοβάθμιας στην τάξη; β. Γιατί να μοριοδοτείται οποιαδήποτε επάρκεια σε υπολογιστές όταν θεωρείται πλέον αποκλειστική ανάγκη σύγχρονης διδασκαλίας (κοινωνία της πληροφορίας)σε οποιονδήποτε συνάδελφο;Μήπως το Β επίπεδο με κάνει καλύτερο στις νέες τεχνολογίες και στα λογισμικά τυποποιημένου τύπου που αφορούν αποκλειστικά τη διδασκαλία σεναριακού τύπου και σε τελική ανάλυση δεν αφορά τη χρήση νέων τεχνολογιών στο διοικητικό έργο (όντας επιμορφούμενος Β επιπέδου το οποίο δε μου προσφέρει τίποτα ουσιαστικό) και άριστος χρήστης υπολογιστών; γ. Γιατί μια δημοσίευση έχει τόσο μηδαμινή αξία και σε κοινό παρανομαστή με κάποια άλλη λ.χ η όποια δημοσίευση ενός έγκυρου επιστημονικού διεθνούς περιοδικού με την δημοσίευση του....κάπου; Δ. Γιατί ένας διδακτορικός τίτλος -ο υπέρτατος επί του παρόντος- ο οποίος σου δίνει τη δυνατότητα άσκησης διδακτικού πανεπιστημιακού έργου να μοριοδοτείται σχετικά χαμηλά ενώ ένα β πτυχίο της σειράς σου δίνει 3 μόρια;Αν δώσετε επιπρόσθετα στον μεταδιδακτορικό τίτλο ειδίκευσης 9 μόρια, θα έλεγα ότι τα 6 του διδακτορικού έχουν μια κάποια λογική, αλλά φυσικά πολλαπλάσια ενός δεύτερου πτυχίου. Όχι 3 προς 6... Ε.Γιατί θα πρέπει να υπάρχει η διαφοροποίηση του διδακτικού έργου των υποψήφιων διευθυντών μοριοδοτούμενο και να μην υπάρχει ένα κατώτατο υποχρεωτικό διδακτικό πλαφόν στην τάξη (π.χ 15 διδακτικά έτη πραγματικά) και να μην υφίσταται μοριοδόιτηση διδακτικού έργου υπό μορφή πλεοναζόντων ετών; Οϋτως ή άλλως οι περισσότεροι διευθυντές είναι με πραγματικό διδακτικό χρόνο κάτω των 20 στην τάξη ενώ ένας ικανός αριθμός...πολύ παλαιών στελεχών δεν έχει ούτε καν 15 έτη πραγματικά πχ έχω 32 έτη συνολικά, 10 χρόνια σύμβουλος, 12-15 διευθυντής παλαιόθεν τις εποχές που ...διοριζόμουν και....καταϊδρωμένος συγκεντρώνω κι 7 ή 8 έτη εργασίας στην τάξη.... ΣΤ. Γιατί ακόμη να στερείται το δικαίωμα της επανάληψης υποψηφιότητας σε θέση διευθυντή πέραν των 2 θητειών; Σε ποιο φορέα του δημόσιου τομέα είναι θεσμοθετημένο έτσι και ισχύει; Πολλά μπορούν να ειπωθούν...Σταματώ εδώ!