Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 23 – Κριτήρια επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Λ.Λ. | 23 Μαρτίου 2018, 22:20
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΠΡΟΤΑΣΗ: Γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ+τυπικά προσόντα + διδακτικά χρόνια+ συνέντευξη Τα τυπικά προσόντα είναι σωστό που έχουν "ταβάνι" 9 μονάδες αλλά θα πρέπει να μοριοδοτούνται καθαρά με τα χρόνια σπουδών χωρίς συμψηφισμούς. Δηλαδή δεν είναι σωστό αν κάποιος έχει δύο μεταπτυχιακά διαφορετικά (π.χ. 1)επιστήμες αγωγής 2) διοίκηση σχολικών μονάδων) να πάρουν 5 μονάδες. Όπως είναι άδικο κάποιος με μεταπτυχιακό και Μαράσλειο να συμψηφιστεί σε 4,5 μονάδες. Είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΆ ΠΤΥΧΊΑ. Με αυτή την λογική να συμψηφιστεί και το διδακτορικό με το Μαράσλειο σε 7,5 μόρια. Το κάθε πτυχίο θα πρέπει να μοριοδοτείται με τα χρόνια σπουδών. π.χ. Διδακτορικό 4 μόρια, μεταπτυχιακό 2, Μαράσλειο 2, ΣΕΛΔΕ 1 κ.τ.λ. Επίσης θα πρέπει να μοριοδοτείται η επιμόρφωση στα πανεπιστήμια που είναι λιγότερο των 9 μηνών (π.χ. 6, 4 μηνών) Συγγραφικό έργο δεν είναι μόνο τα σχολικά εγχειρίδια. Θα πρεπει να μοριοδοτηθούν και βιβλία που έχουν συνάφεια με την εκπαίδευση και έχουν και βιβλιογραφικές αναφορές. Διδακτική υπηρεσία είναι ΜΟΝΟ μέσα στην τάξη. Δεν είναι διδακτική υπηρεσία ούτε υπεύθυνοι Αγωγή υγείας, πολιτιστικών και περιβαλλοντικών προγραμμάτων ούτε σχολικοί σύμβουλοι που έρχονται για δέκα λεπτά στη τάξη.