Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 19 – Μεταβατικές διατάξειςΣχόλιο του χρήστη Ελένη Καβαζίδου | 23 Μαρτίου 2018, 22:11
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αγαπητοί καθοριστικοί συντελεστές διαμόρφωσης, αναδιαμόρφωσης των δομών της εκπαίδευσης, αξιότιμοι εκπρόσωποι της ελπίδας μας για μία καλύτερη ζωή, κυοφόροι αλλαγών για ποιότητα ζωής, αναβάθμιση και εξέλιξη του πολιτισμού μας, ριζοσπαστικοί καινοτόμοι που προσδοκείτε αλλαγές που θα απολαύσουν οι νέοι που θα μας τιμήσουν μνημονεύοντάς μας.... [γιατί μόνο τότε θα έχει νόημα η πράξη μας, αν επέλθει και τιμή σε ύστερο χρόνο, ειδάλλως ανόητοι όλοι μας....] Ποιος ήταν ο συντονιστής και ποια η άρχουσα συμβουλευτική συμμαχία που οδήγησε σε αυτήν την αλλαλάζουσα εξαρρθωτική δομική αλλαγή στην εκπαίδευση προ της μύησής μας για να δεχθούμε μία τέτοια παράτολμη επαναστατική προσθήκη; ξένο σώμα στο σώμα μας... μεταμόσχευση χωρίς αναισθησία, κρυολουσία και αχαλίνωτες εικασίες και υποθέσεις ... Θεμελιώδες ερώτημα για τους τεχνοκράτες: Πώς δύναμαι να αξιολογήσω το προϊόν εάν δεν προκύψει έλεγχος ποιότητας; Θυμίζω: για έλεγχο ποιότητας χρησιμοποιούμε ερωτηματολόγια, συνεντεύξεις, εργαλεία μέτρησης της σημερινής ποιότητας και των αδύναμων σημείων της με επιστημονικές μεθόδους και... μετά εργαζόμαστε σε πιλοτικές εφαρμογές για να προκύψει η πρώτη δειλά δειλά αναριχώμενη νέα ρυθμιστική αλλαγή... Τι σόι ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ έχουμε εάν δεν μπορούν να εξυπηρετήσουνσ ε τέτοιες διαδικασίες; ΑΥΤΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ, ΓΙΑΤΙ ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝΕ: ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΆ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ. ΑΡΑ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΚΑΤΑ ΒΟΥΛΗΣΗ ΚΑΙ ΥΠΟΘΕΣΗ. Ο ΝΟΜΟΘΕΤΗΣ, ΟΤΑΝ ΘΑ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΕΙ ΜΕ ΤΕΚΜΗΡΙΑ ΤΙΣ ΑΛΑΓΕΣ ΤΟΥ, ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΘΥΣΙΑΣΕΙ... ΘΥΣΙΑΣΕΙ; ΝΑ ΡΙΣΚΑΡΕΙ ΝΑ ΘΙΥΣΙΑΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΣΕΙ; ΙΣΩΣ ΤΟ ΠΟΛΥΤΙΜΟΤΕΡΟ ΤΟΥ... έστω και μία γενιά να χάσουμε, από λάθη μας, σε θέματα άτοπης εκπαιδευτικής πολιτικής, θα σέρνουμε για τα επόμενα 50 χρόνια. Σας παρακαλούμε συζητήστε μαζί μας.