Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 17 – Κατάργηση του θεσμού των σχολικών συμβούλων και μεταβολές υπηρεσιών και υπηρεσιακών μονάδωνΣχόλιο του χρήστη Ανδρέας Ζ. | 23 Μαρτίου 2018, 22:20
Σε κάθε κλάδο υπάρχουν οι επαρκείς, οι φιλότιμοι, οι ανεπαρκείς, οι αδιάφοροι. Όμως, είναι άλλο πράγμα η αξιολόγηση του θεσμού ως τέτοιου και άλλο πράγμα η γενίκευση προσωπικών στάσεων μερικών. Οι ικανοί και φιλότιμοι από τους σχολικούς συμβούλους πως ήταν δυνατόν να είναι δίπλα στον κάθε εκπαιδευτικό όταν επόπτευαν δεκάδες σχολεία; Πως είναι δυνατόν ένας Φυσικός να υποστηρίζει ένα Βιολόγο καθηγητή ή ένας Βιολόγος έναν Φυσικό σε στοιχεία στα οποία έχει επιδερμική επαφή; Όποιος διατείνεται ότι ο κάθε διδάσκων δε χρειάζεται κάποιον πραγματικά σύμβουλο, απλά δεν έχει επαφή με τη σχολική διδακτική πραγματικότητα. Είναι λάθος που θα κοστίσει η ουσιαστική κατάργηση των σχολικών συμβούλων. Δεν ενδιαφέρει το πως θα ονομάζονται, αλλά να επιλεγούν ικανοί για πολύ σαφές συντονιστικό- υποστηρικτικό έργο και, βέβαια, να γίνουν πολύ περισσότεροι! Αυτό πάει μαζί (για τους ΠΕ04) με την ενδυνάμωση και των ΕΚΦΕ ως δομών δίπλα στον εκπαιδευτικό.