Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 02 – ΟρισμοίΣχόλιο του χρήστη Ελένη Καβαζίδου | 23 Μαρτίου 2018, 22:43
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
όσο πιο συχνά αλλάζουμε τους λειτουργικούς ορισμούς τόσο πιο επιφανειακή και διαπεραστική είναι η μεμβράνη προστασίας μας. Επίσης, οι διαρκείς αλλαγές των λειτουργικών ορισμών προκαλούν ψυχοσωματική εξουθένωση και αδιαφορία. Εϊναι φυσικό, και σύντομα ίσως αναπόφευκτο, να αυξηθεί το ποσοστό ΑΠΟΧΗΣ του λαού από τους νέους ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΥΣ ΟΡΙΣΜΟΥΣ. ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ: σταθερότητα και αλλαγη με μέτρο ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑΔΙΑΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΩΝ ΟΡΙΣΜΩΝ ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑΚΤΙΚΗ ΑΝΑΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗ...