Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 14 – Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων ΤεχνολογιώνΣχόλιο του χρήστη Αλέξανδρος Χ. | 23 Μαρτίου 2018, 23:05
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Εργάζομαι ως αναπληρωτής δάσκαλος τα τελευταία 8 χρόνια σε δομές της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Τα σχολικά έτη 2015-2016 και 2016-2017 παρακολούθησα και ολοκλήρωσα επιτυχώς τις παρακάτω δύο επιμορφώσεις: "Σεμινάριο διάρκειας 120 ωρών με θέμα - Αξιοποίηση των ΤΠΕ και των εργαλείων Web 2.0 στη διδασκαλία I" και "Σεμινάριο διάρκειας 120 ωρών με θέμα - Αξιοποίηση των ΤΠΕ και των εργαλείων Web 2.0 στη διδασκαλία IΙ». Την παρούσα περίοδο έχω εγγραφεί στο "Πλατφόρμες ηλεκτρονικής μάθησης - Εργαλεία παραγωγής εκπαιδευτικού υλικού - Εργαλεία επικοινωνίας". Όλες οι παραπάνω προσπάθειες υλοποιούνται από το ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Κυκλάδων σε συνεργασία με την Ελληνική Ένωση για την Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση» (e-Δίκτυο-ΤΠΕ), το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας. Οι εμπειρίες που έχω αποκομίσει μόνο ως άκρως θετικές μπορούν να χαρακτηριστούν: α) πλήρη υποστήριξη των εκπαιδευτικών κατά τη διάρκεια των επιμορφώσεων όχι μόνο για την επίλυση των δραστηριοτήτων αλλά και κατά τη μετέπειτα εφαρμογή στις σχολικές αίθουσες. β) συνεχής ανανέωση των εργαλείων ΤΠΕ που δύνανται να χρησιμοποιηθούν στην εκπαιδευτική διαδικασία. γ) ανάπτυξη κύκλου συνεργασίας με εκπαιδευτικούς απομακρυσμένων ή μη σχολικών μονάδων καθώς και εκπόνηση αντίστοιχων σχεδίων δράσης (project). δ) αναβάθμιση, εν τέλει, της ποιότητας εκπαίδευσης που παρέχεται στο δημόσιο σχολείο είτε μέσω της υλοποίησης καινοτόμων μεθόδων διδασκαλίες είτε μέσω της διάχυσης των μαθησιακών αποτελεσμάτων στο εκάστοτε κοινωνικό συγκείμενο. Συνοψίζοντας, επιβάλλεται να επισημανθεί ότι όλα τα παραπάνω προσφέρονται αφιλοκερδώς από εργαζόμενους εκπαιδευτικούς στα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ., αφιερώνοντας επιπρόσθετο κόπο και χρόνο. Η πρότασή μου επομένως αφορά την περαιτέρω ενίσχυση αυτής της δομής με προσωπικό αλλά και υλικοτεχνική υποδομή ώστε να συνεχίσουν να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους. Είναι ανάγκη να αξιοποιηθούν επιτέλους οι παρατηρήσεις και τα σχόλια που καταθέτουν οι εκπαιδευτικοί στην πλατφόρμα διαβούλευσης. Όπως γίνεται αντιληπτό, η συνέχιση του θεσμού των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. ενστερνίζεται από όλους τους εμπλεκόμενους στη διαδικασία μάθησης (εκπαιδευτικούς, μαθητές, γονείς κ.ο.κ.) και το προτεινόμενο άρθρο αποτελεί ουσιαστικά ταφόπλακα και προσπάθεια υποβάθμισης του συνολικού ρόλου τους.