Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Κυριάκος Αποστολόπουλος | 23 Μαρτίου 2018, 23:21
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Για την συνέντευξη. Πρώτον, η εμπειρία έχει δείξει ότι συνήθως δεν είναι αντικειμενική, όχι μόνο γιατί έτσι κι αλλιώς υπάρχει το υποκειμενικό στοιχείο στην κρίση κάποιου για κάποιον άλλο, αλλά και γιατί μεταξύ των αξιολογητών και των αξιολογούμενων πολύ συχνά υπάρχουν σχέσεις φιλίας, σχέσεις πολιτικής συμπάθειας (μην ξεχνάμε ότι στα ΠΥΣΔΕ συμμετέχουν δυο αιρετοί/συνδικαλιστές), σχέσεις οικογενειακές (πχ κουμπαριές) κλπ. Δεύτερον, οι αξιολογητές ενδέχεται να έχουν λιγότερα τυπικά - και πολλές φορές και ουσιαστικά- προσόντα από τους αξιολογούμενους. Σπεύδω να διευκρινίσω ότι δεν θεωρώ ότι τα αντικειμενικά μετρήσιμα προσόντα αποτελούν εχέγγυο επιλογής των καλύτερων. Όντως μπορεί κάποιος/α να έχει πολλά πτυχία ή μεγάλη προϋπηρεσία αλλά να μην είναι καλός/ή ως διευθυντής/τρια. Όμως δυστυχώς η συνέντευξη δεν θεραπεύει αυτό το πρόβλημα, αντιθέτως πολύ συχνά το επιδεινώνει και γι αυτό θα πρέπει κάποια στιγμή να καταργηθεί εντελώς. Ήλπιζα οτι η στιγμή αυτή θα ήταν τώρα γιατί αν δεν γίνει ούτε από αυτήν την κυβέρνηση, φοβάμαι ότι δεν θα γίνει ποτέ. Σε κάθε περίπτωση τα 10+5 μόρια που προβλέπονται είναι τόσα ώστε αρκούν για να αλλάξουν οποιαδήποτε κατάταξη προκύψει από τα αντικειμενικά κριτήρια. Αν δεν υπάρξει κατάργηση της συνέντευξης τουλάχιστον ας υπάρξει δραστική μείωση των μορίων.