Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 22 – Προϋποθέσεις επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Χρήστος Βεγίρης | 24 Μαρτίου 2018, 00:20
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης καθώς και οι Διευθυντές Π/θμιας και Δ/θμιας εκπαίδευσης επιτελούν κατά 90% διοικητικό έργο. Αντιβαίνει σε κάθε έννοια δικαιοσύνης και ισότητας ο ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ των διοικητικών υπαλλήλων με διοικητική εμπειρία στον τομέα της εκπαίδευσης με μόνο πρόταγμα την παιδαγωγική κατάρτιση και την διδακτική εμπειρία. Ποιος μπορεί να ασκήσει πιο αποτελεσματική ΔΙΟΙΚΗΣΗ της εκπαίδευσης; Κάποιος που επί δέκα χρόνια ασκεί διδακτικό έργο και περιστασιακά στα διαλλείματα ή στα κενά του ασκεί και κάποιο διοικητικό έργο σε κάποιο σχολείο ή κάποιος που για τον ίδιο χρόνο ασκεί καθημερινά αμιγώς διοικητικό έργο σε μια διεύθυνση εκπαίδευσης; Ο πρώτος έχει δικαίωμα να είναι υποψήφιος και ο δεύτερος αποκλείεται εξ αρχής! Επιπλέον, για τα θέματα που απαιτείται παιδαγωγική κατάρτιση, κάθε διευθυντής πλαισιώνεται από σύμβουλο εκπαιδευτικών θεμάτων και υπηρεσιακό συμβούλιο με 4 από τα 5 μέλη εκπαιδευτικούς.