Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογήςΣχόλιο του χρήστη ΜΙΧΑΛΗΣ ΔΡΙΜΑΛΑΣ | 24 Μαρτίου 2018, 00:38
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Γιατί να μετρά το διδασκαλείο για τους υποψήφιους δασκάλους στα ΕΕΕΕΚ;ΆΝΙΣΟ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ! αυτό είναι καινοτομία αφού δεν ίσχυε πριν! Kαι είναι δυνατόν το αδιαβάθμητο διδασκαλία να παίρνει 3 μόρια όσα και το δεύτερο πτυχίο ενώ το δεύτερο μεταπτυχιακό να παίρνει 1,5 (αλλά και το πρώτο να παίρνει 3,5 δηλαδή περίπου όσο το διδασκαλείο;) Γιατί να μοριοδοτείται η υπηρεσία σε ΚΕΣΥΠ και σε ΓΡΑΣΕΠ ως διδακτική; Στο ΚΕΣΥΠ είναι καθαρά υπηρεσία γραφείου ενώ στο ΓΡΑΣΕΠ μόνον το μισό του ωραρίου ήταν διδακτικό! Γιατί μοριοδοτείται μόνον μέχρι 2 μόρια η διευθυντική θητεία, δηλαδή μόνον τα 4 χρόνια; με ποιά λογική όχι τα 5 χρόνια, ή τα 6 χρόνια (που είναι και το όριο που μπαίνει των 2 θητειών); Για τις 2 θητείες τούτο θα καταπέσει στο ΣτΕ και υπάρχει και ο χρόνος γι αυτό (2,5 χρόνια περίπου μέχρι τις επόμενες κρίσεις διευθυντών). Όμως είναι λυπηρό και φαίνεται η διάθεση για άλωση των θέσεων στελεχών όχι με βάση προσόντα αλλά με βάση την καρατόμηση των υπαρχόντων σε αυτές. Ας αφήσουμε το γεγονός ότι υποβάλλονται οι αιτήσεις πριν από τα μόρια ώστε να γίνουν διάφορα!