Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογήςΣχόλιο του χρήστη ΚΑΤΕΡΙΝΑ | 24 Μαρτίου 2018, 01:55
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΕΧΟΥΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΒΛΗΘΕΙ ΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΟΥΣ. ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΑ ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ΙΣΑΞΙΑ. ΤΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ. ΕΠΙΣΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΝΑ ΠΑΊΡΝΕΙ ΕΣΤΩ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗΣ. Η ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ ΤΗΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΒΕΙ ΣΕ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ.