Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 23 – Κριτήρια επιλογήςΣχόλιο του χρήστη ΛΕΩΝ | 24 Μαρτίου 2018, 03:34
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι συναφείς τίτλοι στις συναφείς θέσεις!Είναι αδικαιολόγητο να δίνονται ίδια μόρια σε μεταπτυχιακά που δεν έχουν καμιά συνάφεια με τις θέσεις διοίκησης. Να δίνονται αυξημένα μόρια αναλόγως της θέσης που διεκδικείται, π.χ. μεταπτυχιακό διοίκησης να μοριοδοτείται περισσότερο από τα άλλα για θέση διοίκησης.Παρομοίως μεταπτυχιακά εκπαιδευτικών θεμάτων, ειδικής αγωγής κ.α. να υπερτερούν για αντίστοιχες θέσεις έναντι άσχετων με την θέση. Που αλλού στην σύγχρονη Ευρώπη έχουν την ίδια αξία, ένα επίκαιρο μεταπτυχιακό διοίκησης νέων γνώσεων, με ένα «αρχαίο» 20-25 χρόνων αδιάφορου γνωσιολογικά θέματος με την διοίκηση της εκπαίδευσης και των Σχολείων; Ακόμη, να ελεγχθούν τα ξένα μεταπτυχιακά, ότι έγινε εξάλλου και με τα πτυχία από το εξωτερικό. Διδασκαλείο: όχι πάνω από 1 μόριο! είναι παρελθόν, δεν ήταν για όλους, αντίκειται σε κάθε ισότητα έναντι όλων των άλλων. Να πάει όπως και η μοριοδότηση των επιμορφώσεων 0,5 για κάθε έτος, σύνολο 1 για τα δύο του έτη!