Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Αποστολή και αρμοδιότητες των Κ.Ε.Σ.Υ.Σχόλιο του χρήστη ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΣΑΠΟΥΡΝΑΣ | 24 Μαρτίου 2018, 04:23
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στο θεσμό του ΣΕΠ στην τυπική εκπαίδευση υπηρετούν εκπαιδευτικοί/σύμβουλοι με μεταπτυχιακές σπουδές και εξειδικευμένες/στοχευμένες επιμορφώσεις στα αντικείμενα της Συμβουλευτικής και του Επαγγελματικού Προσανατολισμού σε ειδικά ετήσιας διάρκειας προγράμματα σπουδών στα Πανεπιστήμια και με την εποπτεία του Υπουργείου Παιδείας το οποίο επένδυσε οικονομικούς πόρους με σκοπό την βέλτιστη παροχή υπηρεσιών Συμβουλευτικής και Επαγγελματικού Προσανατολισμού δια της αξιοποίησης των στελεχών του ΚΕΣΥΠ. Αντίστοιχα η εμπειρία χρόνων των υπευθύνων ΣΕΠ αποτελεί προστιθέμενη αξία, με ευρύτερες κοινωνικές προεκτάσεις καθότι με την ομαδική Συμβουλευτική-Πληροφόρηση κατά τόπους στα σχολεία και τη δυνατότητα ατομική συνεδρίας κατ ιδίαν του μαθητή και του γονέα στο ΚΕΣΥΠ, παρέχονται πολλαπλές και πολυδιάστατες ευκαιρίες υποστήριξης και ενίσχυσης της αυτογνωσίας του Μαθητή, τόσο σε ποσοτικό όσο και σε ποιοτικό επίπεδο, που η νέα δομή (ΚΕΣΥ) είναι αμφίβολο ότι θα καταφέρει να υποστηρίξει επιστημονικά. Η εμπειρία των υπευθύνων ΣΕΠ που τους επιτρέπει να υποστηρίζουν συν τοις άλλοις και τα εξαιρετικά ερωτήματα κάθε μαθητή-γονέα, πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη, διότι αποτελεί σημαντική κοινωνική υποστήριξη και βοήθεια όλης της οικογένειας κατά την διάρκεια των σπουδών του μαθητή στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Δεν είναι τυχαία, η αναγνώριση της λειτουργίας των ΚΕΣΥΠ από την τοπική κοινωνία καθότι τα στελέχη των ΚΕ.ΣΥ.Π. είναι εκπαιδευτικοί με διδακτική εμπειρία, εκπαιδευτικοί της τάξης και μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας. Γνωρίζουν την εκπαιδευτική διαδικασία και αυτό τους καθιστά τους πλέον κατάλληλους να προσφέρουν τις υπηρεσίες Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού. Η υπηρεσία των στελεχών στα ΚΕ.ΣΥ.Π. βρίσκεται σε πλήρη συνάφεια και σε ευθεία εξάρτηση με το παρεχόμενο διδακτικό έργο στις σχολικές μονάδες. Παράλληλα η εμπειρία των στελεχών των ΚΕ.ΣΥ.Π. πρέπει να αξιοποιηθεί και στις επιμορφώσεις των εκπαιδευτικών του σχολείου, ΓΕ.Λ., ΕΠΑ.Λ., ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ σε θέματα Επαγγελματικού Προσανατολισμού όπως δρομολογούνταν με επιτυχία μέχρι τώρα.