Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 14 – Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων ΤεχνολογιώνΣχόλιο του χρήστη Τσιόπτσιας Δημήτρης | 24 Μαρτίου 2018, 08:43
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η κατάργηση μίας δομής όπως το ΚΕΠΛΗΝΕΤ, δηλαδή την βασική ψηφιακή υποστήριξη των σχολικών μονάδων, ισοδυναμεί με ένα ακόμα τραγικό λάθος για το πολύπαθο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. ΕΥΧΟΜΑΙ να το προλάβουμε !!! Εάν δεν είμαστε ικανοί να κατανοήσουμε την λειτουργία μίας δομής δεν σημαίνει ότι πρέπει να την καταργήσουμε. Είναι ανόητο αυτό που συμβαίνει. Αντί να αξιολογούμε, να διερευνούμε εάν ένας θεσμός είναι επιτυχημένος, να εξάγουμε συμπεράσματα και μετα να επεμβαίνουμε βελτιωτικά ..... απλά ....... αποφασιζουμε να τον καταργήσουμε. Πείτε μας που βασίζεται μία τέτοια απόφαση ; Ποια είναι τα επιχειρήματα και που αυτά βασίζονται. 18 χρόνια καθηγητής, έχοντας συνεργαστεί με την δομή ΚΕΠΛΗΝΕΤ σε διάφορα σχολεία και περιοχές, μπορώ να καταθέσω ότι θα είναι τραγικό λάθος να την καταργήσετε. Να την βελτιώσετε ΝΑΙ, πάντα υπάρχει περιθώριο για προσαρμογές και βελτιώσεις. Δείτε τις πραγματικές εκπαιδευτικές ανάγκες και όχι τις σκοπιμότητες. Εύχομαι να δούμε μαζί καλύτερες και όχι χειρότερες εκπαιδευτικές μέρες.