Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 17 – Κατάργηση του θεσμού των σχολικών συμβούλων και μεταβολές υπηρεσιών και υπηρεσιακών μονάδωνΣχόλιο του χρήστη ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΒΕΪΚΟΥ | 24 Μαρτίου 2018, 08:25
Η διάταξη περί κατάργησης των σχολικών συμβούλων, αλλά και η συνοπτική και αναιτιολόγητη διατύπωσή της, υπονοούν λογική του τύπου "πονάει κεφάλι, κόβει κεφάλι" και, ατυχώς και απρόσμενα, μας οδηγούν σε συνειρμούς που εκφέρονται ως "αποφασίζομεν και διατάσσομεν". Εάν ο υπουργός και οι σύμβουλοι του έχουν βεβαιωθεί ότι ο θεσμός των σχολικών συμβούλων δεν είναι επιτυχής, τότε θα πρέπει να τον αναμορφώσουν, ώστε να διευκολύνουν τη λειτουργία του, και όχι βέβαια να τον καταργήσουν με εξουσιαστικό και αυθαίρετο τρόπο. Οι καταργήσεις του παρελθόντος, όπως η κατάργηση του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και η ατελέσφορη αντικατάστασή του από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής (μη) Πολιτικής, πέραν του ότι είναι αντιδημοκρατικά μέτρα, μας έχουν εφοδιάσει με την πικρή πείρα των περιστασιακών, εμβαλωματικών και ερασιτεχνικών αντικαταστάσεων που αφήνονται να φθίνουν χωρίς κανένα ενισχυτικό αποτέλεσμα για την εκπαιδευτική πραγματικότητα.