• Σχόλιο του χρήστη 'Π.Ε.' | 24 Μαρτίου 2018, 09:01

    Η γνώση ξένης γλώσσας γιατί να αποτελεί προσόν αποκλεισμού από τη διαδικασία επιλογής. Γιατί να αποτελεί προϋπόθεση μόνο για τη θέση των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου, αλλά όχι και για τη θέση των υπολοίπων στελεχών (Περιφερειακού Δ.Ε., Προϊσταμένων ΚΕΣΥ, ΚΕΑ κ.λ.π). Ας μετρήσει προσθετικά και μάλιστα θα ήταν πρέπον, οι υποψήφιοι/ες για θέσεις στελεχών της εκπαίδευσης που επιθυμούν τη μοριοδότησή της, να εξετάζονται προφορικά ενώπιον του αρμόδιου συμβουλίου επιλογής, κατά τη διάρκεια της συνέντευξης. Στην παράγραφο 2 (δδ) δεν γίνεται καμμιά αναφορά στα πτυχία των Σχολών Νηπιαγωγών. Επειδή το αντικείμενο σπουδών αυτών των σχολών σχετίζεται άμεσα με την εκπαίδευση θα είναι δίκαιο να υπάρχει αναφορά στο νομοσχέδιο και μοριοδότηση. ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΤΥΧΙΟ ΠΟΥ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ 3 ΜΟΡΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΑΦΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ; Στην παράγραφο ζ) στο συγγραφικό έργο μοριοδοτείται μόνο η συγγραφή σχολικών εγχειριδίων. Αυτό αποκλείει αρκετούς/ές υποψηφίους, οι οποίοι παρουσιάζουν σημαντικό συγγραφικό έργο με βιβλία που σχετίζονται με την εκπαιδευτική διαδικασία. Θα πρέπει λοιπόν να μοριοδοτείται η συγγραφή βιβλίων με ISBN, με μοναδικό/ή συγγραφέα τον/την υποψήφιο/α ή με ομάδα συγγραφέων (συλλογικά έργα), που είναι συναφή με την εκπαίδευση και την εκπαιδευτική πράξη. Πιστοποιήσεις επιμόρφωσης από, ΣΕΛΜΕ, ΤΠΕ Β, που αποκτήθηκαν από κάποιους/ες, επειδή ήταν τυχεροί/ές και κληρώθηκαν δεν θα πρέπει να μοριοδοτούνται (αν και ήμουν από τους πρώτους τυχερούς που παρακολούθησα το ΤΠΕ Β). Στην μοριοδότηση των μεταπτυχιακών μήπως θα έπρεπε να λαμβάνεται υπόψη η συνάφεια με την εκπαιδευτική διαδικασία; Η μοριοδότηση των μεταπτυχιακών θα ήταν δίκαιο να γίνεται μετά από αξιολόγηση, π.χ. χρόνος διάρκειας, τρόπος απόκτησης (δια ζώσης συναντήσεις, εξ αποστάσεως, κά.). Δεν είναι δίκαιο να μοριοδοτείται με ίδια μόρια μεταπτυχιακό διάρκειας 2,5 ετών με δια ζώσης συναντήσεις 3 μέρες την εβδομάδα, με μεταπτυχιακό διάρκειας ενός έτους και μάλιστα εξ αποστάσεως.