Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Αποστολή και αρμοδιότητες των Κ.Ε.Σ.Υ.Σχόλιο του χρήστη ΒΑΪΤΣΟΥΔΗ ΒΙΡΓΙΝΙΑ ΠΕ21 | 24 Μαρτίου 2018, 09:16
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Για ποια υποστήριξη μιλάει συνεχώς και επαναλαμβανόμενα το Υπουργείο Παιδείας όταν δεν μπορεί να διασφαλίσει την παροχή υπηρεσιών στις δομές του καταργώντας ειδικότητες; Η υποστελέχωση με ειδικότητες όπως αυτές του Λογοθεραπευτή και του Εργοθεραπευτή οδηγεί την ήδη ταλαιπωρημένη ελληνική οικογένεια στον ιδιωτικό τομέα και στην οικονομική της καταρράκωση. Δεν μιλά πλέον για συνολική και πολύπλευρη αντιμετώπιση των δυσκολιών των μαθητών και την "υποστήριξη" τους. Καταργεί την έννοια της διεπιστημονικής ομάδας που πρέπει να αποτελείται από: - Παιδοψυχίατρο - Κοινωνικό λειτουργό - Ψυχολόγο - Λογοθεραπευτή - Εργοθεραπευτή να συμπληρώνεται, με όποια άλλη ειδικότητα απαιτείται, ανάλογα με τις δυσκολίες - και τον εκπαιδευτικό