Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Ίδρυση Περιφερειακών Κέντρων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.)Σχόλιο του χρήστη ΚΟΥΡΣΑΡΑΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 24 Μαρτίου 2018, 09:46
Τα νεοιδρυμένα ΠΕΚΕΣ, περιλαμβάνουν σε πολλές περιπτώσεις, μία πολύ μεγάλη γεωγραφικά περιοχή. Δεν θα είναι εύκολο να συντονιστούν τόσο μεγάλες περιοχές, με πολλές σχολικές μονάδες (π.χ. Πιερία, Ημαθία, Πέλλα). Τα προβλήματα λίγο πολύ έχουν εντοπιστεί και στο παρελθόν, όταν και οι μετακινήσεις των σχολικών συμβούλων, για μια περιοχή ακτίνας 125 χιλιομέτρων από την έδρα, περιορίζονταν από την Πολιτεία σε μόνο 2 μετακινήσεις (ανω των 50 χιλιομέτρων). οσον αφορά την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, θα ήθελα να σχολιάσω τα εξής: Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών είναι το ζητούμενο, απαραίτητο σε μία λογική δια βίου μάθησης και επαγγελματικής προόδου και εξέλιξης, και σε αυτό πιστεύω ότι συμφωνούν οι περισσότεροι. ωστόσο χωρίς χρήματα, επιμόρφωση δεν γίνεται το ποιός θα την οργανώσει και θα την πραγματοποιήσει, είναι δευτερύον και εν τοιαύτη περιπτώσει, θα κριθεί στην πράξη. Ως εν ενεργεία σχολικός σύμβουλος, από τον Δεκέμβριο του 2014, θα ήθελα να επισημάνω ότι ο θεσμός, είναι απαραίτητος και θα έπρεπε να ενισχυθεί, η αλλαγή της ονοματοδοσίας, είναι δευτερεύουσας σημασίας. Αξία έχει να ενισχύεται η διδακτική πράξη των εκπαιδευτικών στα σχολεία, και η επιμόρφωσή τους είναι μια ανάγκη.