Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 05 – Στελέχωση των ΠΕ.Κ.Ε.Σ.Σχόλιο του χρήστη ΚΟΥΡΣΑΡΑΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 24 Μαρτίου 2018, 09:08
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Απίστευτα μικρός, σε πολλές ειδικότητες, ο αριθμός των συντονιστών εκπαιδευτικού έργου. Για παράδειγμα οι 20 θέσεις Φυσικής Αγωγής, είναι πολύ μικρός αριθμός, για μια ειδικότητα που έχει σημείο αναφοράς την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Η μετατροπή του σχολικού συμβούλου, σε έναν γραφειοκράτη ουσιαστικά, ο οποίος δεν παρεμβαίνει στις σχολικές μονάδες, συνιστά κατά τη γνώμη απαξίωση της αναγκαιότητας καθοδήγησης, συμβουλευτικής υποστήριξης και συμπαράστασης των συναδέλφων εκπαιδευτικών. Για άλλη μια φορά η οικονομία αποδεικνύεται πιο δυνατή από την πραγματικότητα. Η γλώσσα των αριθμών, με τις όποιες αλχημείες, δεν μπορεί να εξωραίσει την πραγματικότητα.