Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 19 – Μεταβατικές διατάξειςΣχόλιο του χρήστη ΘΕΟΔΩΡΟΣ | 24 Μαρτίου 2018, 10:53
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι λογικό, αποτελεσματικότερο και πιο ευέλικτο ΜΙΑ εκπαιδευτική δομή να έχει την υποστήριξη των σχολείων σε θέματα σχετικά με την εκπαίδευση για το περιβάλλον και την αειφορία. Οι υπεύθυνοι σχολικών δραστηριοτήτων θα μπορούσαν να εργαστούν στα ΚΠΕ/ΚΕΑ. Οι σχετικές αρμοδιότητες διατηρούνται στο νομοσχέδιο και μάλιστα τώρα ενισχύεται περισσότερο η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, αφού τα ΚΠΕ/ΚΕΑ εκτός των άλλων θα μπορούν να μπαίνουν απευθείας στα σχολεία και να κάνουν και εκεί προγράμματα και δράσεις. Απαραίτητη προϋπόθεση βεβαίως για να δουλέψει ο θεσμός είναι η επαρκής στελέχωση των ΚΠΕ/ΚΕΑ-εννοείται όχι με πέντε ή εφτά άτομα μόνο. Αν πραγματικά θέλουμε Εκπαίδευση για το Περιβάλλον και την Αειφορία στα σχολεία!