Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 39 – Έκθεση αξιολόγησηςΣχόλιο του χρήστη Κώστας Δ | 24 Μαρτίου 2018, 11:42
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η αξιολόγηση είναι απαραίτητη για τα στελέχη και κανείς δεν θα διαφωνήσει. Και τα κριτήρια εκ πρώτης όψεως είναι επαρκή και καλύπτουν τους προβλεπόμενους τομείς. Ωστόσο, θα πρέπει, να συνυπολογίζεται, προκειμένου να αξιολογηθεί ένας στέλεχος, η ποσότητα και η ποιότητα των πόρων που έχει στη διάθεσή του και αυτό σταθμισμένα και όχι αυθαίρετα. Δεν μπορεί να αξιολογούνται με τον ίδιο τρόπο στελέχη που έχουν στη διάθεσή τους περισσότερους και πιο ποιοτικούς πόρους (εν γένει) σε σχέση με συναδέλφους τους που εργάζονται σε δυσμενέστερο περιβάλλον. Πιστεύω επίσης, ότι η επίδοση, η αποτελεσματικότητα και η παραγωγικότητα του στελέχους, εξαρτάται από τις αντίστοιχες επιδόσεις των υφισταμένων του. Χωρίς τη δυνατότητα αξιολόγησης των υφισταμένων, χωρίς τη δυνατότητα επιμόρφωσης και αναβάθμισης των επαγγελματικών τους προσόντων, η δουλειά του στελέχους είναι μάταιη. Αυτό σημαίνει αξιλολόγηση ΟΛΩΝ. Το να χαϊδεύει κανείς αυτιά (Οι εκπαιδευτικοί της τάξης δεν αξιολογούνται) είναι καταστροφικό για το σχολείο συνολικά.