Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 38 – ΑξιολογητέςΣχόλιο του χρήστη Κώστας Δ | 24 Μαρτίου 2018, 11:51
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η διάταξη αυτή είναι έχει μια μόνο κατεύθυνση πράγμα και άδικο αλλά κυρίως αναποτελεσματικό. Η αξιολόγηση είναι απαραίτητη, αλλά πρέπει να γίνεται με εκ των προτέρων γνωστά, κατανοητά, μετρήσιμα και μαχητά κριτήρια, από πολυπρόσωπα όργανα και να έχει αμφίδρομο χαρακτήρα. Πολλοί εκπαιδευτικοί (στη βάση του συστήματος) είναι απολύτως ακατάλληλοι για την τάξη, αλλά αυτοί παίρνουν χάρη από το Υπουργείο, ενώ τα στελέχη που κρίνονται και αξιολογούνται πριν τοποθετηθούν, βρίσκονται στο στόχαστρο του νόμου. Αυτό είναι αντιδημοκρατικό και άδικο. Τα σχολεία δεν διαλύονται από ανίκανους διευθυντές (που άλλωστε είναι εκεί για λίγα χρόνια) αλλά από ανίκανους εκπαιδευτικούς που μένουν στα σχολεία και στις τάξεις για 35-40 χρόνια (αυτό είναι γνωστό αν και όχι παραδεκτό από τους λαϊκιστές). Αξιολόγηση όλων απο υφισταμένους και προϊσταμένους και των εκπαιδευτικών απαό τον διευθυντή, τους γονείς και τους μαθητές.