Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 19 – Μεταβατικές διατάξειςΣχόλιο του χρήστη M.Κοντίδης | 24 Μαρτίου 2018, 11:44
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
τα πολιτιστικά προγράμματα συνιστούν ζώνες εκτόνωσης και διαφυγής από την ασφυξία του προγράμματος σπουδών εκφράζοντας το ρομαντισμό μιας μερίδας εκπαιδευτικών. Καλλιεργούν αξίες, δεξιότητες και συμπεριφορές. Απελευθερώνουν τους μαθητές από το ασφυκτικό εκπαιδευτικό πλαίσιο και τους επιτρέπουν να ασχοληθούν με επίκαιρα θέματα είτε θέματα που απασχολούν την τοπική τους κοινότητα. Παρέχουν τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες να αναδείξουν τις κλίσεις τους στις τέχνες και να διευρύνουν τις σχέσεις τους με την κοινότητα. Και με αυτό το σχέδιο βάζετε την ταφόπλακα σε ολα αυτά βάζοντάς όλους όσους τα στήριξαν στη γωνία; θα το βάλετε και αυτό στη λίστα των εκκρεμότητων των ΣΣ. Αυτό αλήθεια γίνετε για τη βελτίωση της εκπαίδευσης;