Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Θάνος | 24 Μαρτίου 2018, 11:10
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σχετικά με την αποτίμηση κριτηρίων επιλογής Διδακτορικό +μεταπτυχιακό =9,5 μόρια αλλά το μέγιστο όριο της κατηγορίας είναι 9 μόρια, δεν χρειάζεται παραπάνω! Αυτό ίσως να έχει νόημα αν θεωρείται ότι το Διδακτορικό είναι συνέχεια του Μεταπτυχιακού, αλλά αυτό δεν ισχύει σε όλες τις περιπτώσεις. Θα πρέπει να εξετάζεται κατά περίπτωση. Μεταπτυχιακό 3,5 και Διδασκαλείο 3 δηλ. ίδια πράγματα. Πολλές φορές προσπάθησαν νομοθετικά να τα «βγάλουν» ίδια αλλά δεν πέρασε στη Βουλή, τώρα ακολουθούν άλλο δρόμο. Έχουν (ή είχαν) όλοι δικαίωμα να κάνουν Διδασκαλείο; Τι γίνεται στην περίπτωση που εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας (και ειδικότητες) και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης διεκδικούν την ίδια θέση (π.χ. Προϊστάμενοι ΚΕΑ, Συντονιστές για την Αειφορία); Δεύτερο πτυχίο 3 μόρια, νομίζω ότι είναι πολλά. Θα πρέπει να μοριοδοτείται αν έχει αποδοθεί και δεύτερη ειδικότητα και ο εκπαιδευτικός έχει διδάξει σε αυτή τη δεύτερη ειδικότητα. Β΄ επίπεδο στις ΤΠΕ. Είχαν όλοι δικαίωμα να κάνουν το Β’ επίπεδο; Κι όσοι έκαναν το Β1 έχουν δώσει εξετάσεις να προλάβουν να πιστοποιηθούν; Με δεδομένο ότι οι Συντονιστές δεν θα μπαίνουν στην τάξη, γιατί άραγε χρειάζεται να παίρνουν μέχρι 10 μόρια από τη διδακτική υπηρεσία στην τάξη; Με δεδομένο ότι οι Συντονιστές θα ασκούν και διοίκηση και επιμόρφωση συναδέλφων (ενηλίκων) γιατί να μην μοριοδοτείται η ΕKΔΔΑ και η πιστοποίηση ενηλίκων του ΕΟΠΠΕΠ; Με δεδομένο ότι οι Συντονιστές θα πρέπει να συμβάλλουν στη Θεματική Εβδομάδα, στις Συνθετικές Εργασίες, στις Δημιουργικές Εργασίες, στις Ερευνητικές Εργασίες, στη Ζώνη Δημιουργικών Δραστηριοτήτων, στην Ευέλικτη Ζώνη, μήπως θα ήταν χρήσιμο να έχουν και θητεία ως υπεύθυνοι ΑΥ,ΠΕ,ΠΘ, ΣΔ (από την εκπόνηση τέτοιων σχολικών προγραμμάτων ξεκίνησαν αυτά τα «μαθήματα») σε (ενδεικτικά) ΕΚΦΕ, σε ΚΕΣΥΠ, σε ΣΣΝ, στο πρώην ΠΙ, στο ΙΕΠ ; Η θητεία σε τέτοιες δομές φαίνεται να είναι αδιάφορη (έως κολάσιμη) και οπωσδήποτε το 1 μόριο/έτος και τα 2 μόρια (μέγιστο) είναι λίγα. Άλλωστε αφού μπαίνει μέγιστο όριο δύο θητειών τι πρόβλημα υπάρχει; Αν το μέγιστο όριο ήταν όσο δύο θητείες (6 μόρια) θα είχε νόημα, αλλά 2 μόρια γιατί; Επιπρόσθετα, για τους υπεύθυνους ΑΥ,ΠΕ,ΠΘ, ΣΔ, η υπηρεσία τους θεωρούνταν διδακτική (δεν υπήρχε διαχωρισμός σε σχολική μονάδα ή αλλού), με σχετική ρητή πρόβλεψη, στις εγκυκλίους επιλογής τους το 2012. Γιατί τώρα μειώνεται στα 2 μόρια; Τελικά, όπως σκιαγραφείται το άριστο προφίλ του νέου Συντονιστή είναι 20 χρόνια στην σχολική τάξη και μόνο, με Διδασκαλείο, ίσως και δεύτερο πτυχίο (3 μόρια) όχι όμως δεύτερο μεταπτυχιακό (1,5 μόριο). Μα αλήθεια, δεν έχει ακούσει κανείς για το Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων ; Κάθε επίπεδο (1-8) περιλαμβάνει ένα σύνολο γνώσεων, δεξιοτήτων και ικανοτήτων που καθορίζουν τα μαθησιακά αποτελέσματα. Τα μαθησιακά αποτελέσματα συγκροτούν τα προσόντα του αντίστοιχου επιπέδου. Τα μαθησιακά αποτελέσματα που αντιστοιχούν στα προσόντα ενός συγκεκριμένου επιπέδου προσδιορίζονται από περιγραφικούς δείκτες, οι οποίοι καθορίζονται από τις ποιοτικές και ποσοτικές διαβαθμίσεις των γνώσεων, των δεξιοτήτων και των ικανοτήτων. Ευχαριστώ κι ελπίζω κάποιες από τις παραπάνω επισημάνσεις να οδηγήσουν σε αλλαγές.