• Σχόλιο του χρήστη 'Βασίλης Τακίδης' | 24 Μαρτίου 2018, 12:55

    Ως υπεύθυνος τομέα πληροφορικής στο 3ο Ε.Κ. Γ’ Αθήνας έχω συνεργαστεί με το ΚΕΠΛΗΝΕΤ στην επίλυση πολλών προβλημάτων του σχολείου μου, όπως για παράδειγμα την δικτυακή ενοποίηση τριών διαφορετικών εργαστηρίων πληροφορικής, την καλωδίωση όλου του Ε.Κ. ώστε να έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο όλα τα εργαστήρια, εκπαιδεύσεις υπευθύνων εργαστηρίων, συντηρήσεις και αναβαθμίσεις εργαστηριακού εξοπλισμού, κ.α. Τελευταίο έργο ήταν η ενοποίηση τριών γραμμών ADSL σε μία γιατί στο σημείο που εδρεύει το Ε.Κ δεν υπάρχει η δυνατότητα ταχύτητας του DSL πάνω από 4 ΜΒ. Με τη διαδικασία αυτή πετύχαμε ταχύτητα 10 ΜΒ για όλο το σχολείο. Όλα τα παραπάνω απαιτούν εξειδικευμένη γνώση και αρκετό χρόνο ενασχόλησης για να αποκτηθεί. Όλη αυτή η προσπάθεια και η δωρεάν παρεχομένη γνώση με το νέο νομοσχέδιο πετιέται στα σκουπίδια και στην ουσία τα σχολεία μένουν ξεκρέμαστα διότι οι καθηγητές πληροφορικής που διδάσκουν δεν έχουν τον χρόνο να ασχοληθούν με τα συγκεκριμένα θέματα. Επίσης το έργο που συντελείτε στα ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι αποτέλεσμα ομαδικής εργασίας και όχι ενός μόνο ατόμου, όπως προβλέπει το νέο νομοσχέδιο. Το σίγουρο είναι ότι αν περάσει αυτό το άρθρο στο επόμενο χρονικό διάστημα θα παρουσιαστεί σοβαρό πρόβλημα λειτουργίας των δομών πληροφορικής των σχολείων. Συνεπώς τα όποια χρήματα εξοικονομηθούν από την διάλυση των δομών ΚΕΠΛΗΝΕΤ θα δοθούν σε εταιρείες που θα χρειαστεί να υποστηρίζουν τα σχολεία;