• Σχόλιο του χρήστη 'Δημητρης' | 24 Μαρτίου 2018, 13:01

    ελληνική πραγματικότητα: 1. ποιοι αντιδρουν για τη θητεία; οι βολεμένοι τόσων χρόνων που ποτε δεν αξιολογήθηκαν για το αν είναι αριστα στελέχοι οπως διατείνονται..... 2. είναι αντικειμενικά τα συμβούλια επιλογής; και βέβαια οχι γιατι και παλι θα πέσει κομματικη γραμμή και ο ενας θα προτείνει τον αλλον πάντα βασει κομματικής θεσης 3. προσόντα; κάποια στιγμή θα πρέπει να ληφθουν υπόψη μεταπτυχιακά και διδακτορικά που καλύπτουν τις απαιτήσεις και τα καθηκοντα των θέσεων ευθυνης.....π.χ. ο διδακτορικός τιτλος στην ποίηση του ταδε...ή σε εξειδικευση φυσικής...τι σχεση εχει με τα καθήκοντα του συντονιστη εκπαιδευτικου εργου βασει των αρμοδιοτητων οπως καθορίστηκαν; η λύση είναι η δημιουργία εξειδικευμενων τεχνοκρατών οι οποιοι θα εκπαιδεουν τα υποψήφια στελεχοι,θα υποβαλλονται αυτα σε εξετασεις κατοπιν θα αποκτουν το δικαιωμα διεκδικησης θεσης ευθυνης και βεβαια θα αξιολογουνται συνεχως προκειμενου να πριμοδοτουνται...τοτε δεν θα υπάρχει περιορισμος στη θητεια.....