Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 14 – Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων ΤεχνολογιώνΣχόλιο του χρήστη ΓΑΜΒΡΟΥΛΗ ΟΥΡΑΝΙΑ | 24 Μαρτίου 2018, 13:39
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ αποτελούν την μόνη υποδομή υποστήριξης των σχολικών μονάδων στα ζητήματα πληροφορικής που ανακύπτουν καθημερινά. Ειδικότερα στα απομακρυσμένα σχολεία, όπου για μεγάλο διάστημα δεν υπάρχει καν εκπαιδευτικός αντίστοιχης ειδικότητας, οι συνάδελφοι των ΚΕΠΛΗΝΕΤ, πάντα στη διάθεσή μας και με υψηλή γνώση του αντικειμένου τους, μας έχουν λύσει κυριολεκτικά τα χέρια προσφέροντας ουσιαστική βοήθεια για τη λειτουργία του σχολείου. Εξίσου σημαντικός - πέρα από τον καθαρά υποστηρικτικό - είναι κα ο επιμορφωτικός τους ρόλος. Το ΚΕΠΛΗΝΕΤ Κυκλάδων για παράδειγμα, τα τελευταία χρόνια έχει προσφέρει μια ντουζίνα σχεδόν προγράμματα εξ' αποστασεως επιμόρφωσης, μέσω των οποίων χιλιάδες εκπαιδευτικοί έχουν εξοικειωθεί με τις νέες τεχνολογίες και τους τρόπους αξιοποίησης του ΕΛΑΚ στην σχολική πράξη και ενέπνευσε με τον τρόπο αυτό τη δημιουργία μιας δυναμικής κοινότητας εκπαιδευτικών που αν και είναι σκορπισμένοι σε ολόκληρο το Νότιο Αιγαίο έχουν ωστόσο τη δυνατότητα να συζητούν και να επιλύνουν από κοινού προβλήματα. Και όλα αυτά με το μεράκι και την αποκλειστικά εθελοντική προσφορά των συναδέλφων. Θεωρώ εξωφρενική και μόνο τη σκέψη κατάργησης αυτών των πυλώνων διάχυσης καλών πρακτικών, ιδιαίτερα την ίδια στιγμή που το σύνολο των βασικών λειτουργιών του σχολείου εκτελείται μέσω των νέων τεχνολογιών. Πολλές νησιωτικές μονάδες ανεξάρτητα από το κόστος της συμβουλευτικής και της υποστήριξης - που αυτή τη στιγμή δεν υφίσταται καθώς τα παραπάνω παρέχονται δωρεάν από τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ - δεν έχουν καν πρόσβαση σε τεχνικές υπηρεσίες. Ας σοβαρευτούμε. Απαιτείται ενίσχυση και όχι διάλυση των υπαρχουσών κέντρων - το έργο που προσφέρουν είναι ανυπολόγιστης αξίας και μάλιστα (για να είμαστε και στο κλίμα των ημερών) είναι και μετρήσιμο. Οι όποιες τοποθετήσεις για το αντίθετο κατά τη γνώμη μου γίνονται αποκλειστικά εκ του πονηρού. Γαμβρουλή Ουρανία Δ/ντρια Γυμνασίου ΛΤ Κουφονησίων