Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Δημήτριος | 24 Μαρτίου 2018, 13:31
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο διευθυντής μιας μονάδας είναι και ταυτόχρονα εκπαιδευτικός ο οποίος μεταξύ των άλλων και σε πολύ μεγάλο βαθμό καλείται να επιλύσει παιδαγωγικές διαφορές εκπαιδευτικών, μαθητών, γονέων (και μεταξύ αυτών) και κατόπιν να διαβιβάσει το πρόβλημα στον σχολικό σύμβουλο ο οποίος συνήθως ¨πατάει¨επάνω στις ενέργειες του διευθυντή. Αν έχει, λοιπόν, ο διευθυντής μεταπτυχιακό στη διοίκηση αυτό ενισχύει τον παιδαγωγικό του ρόλο και την ικανότητα διαχείρισης-επίλυσης του ζητήματος; Το ερώτημα απευθύνεται σε κυρίους-ες που επιθυμούν σαφές προβάδισμα σε μεταπτυχιακά τύπου Διοίκησης. Γνώμη μου η ίση μεταχείριση-μοριοδότηση μεταπτυχιακών διαφόρων πεδίων σχετικών με εκπαίδευση και διοίκηση, διδακτορικών με κλιμακούμενη και σαφώς υψηλά ανώτερη μοριοδότηση και πάλι σχετικών με εκπαίδευση και διοίκηση αλλά, και επί τέλους, και μεταδιδακτορικών. Γιατί δεν μοριοδοτείται ένας μεταδιδακτορικός τίτλος;