Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 19 – Μεταβατικές διατάξειςΣχόλιο του χρήστη ΜΠΕΤΣΑ ΘΕΟΔΩΡΑ | 24 Μαρτίου 2018, 13:56
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σαν εκπαιδευτικός της τάξης αλλά και σαν προΙσταμένη νηπιαγωγείου θα ήθελα να καταθέσω την εμπειρία πολλών χρόνων σε διάφορες περιοχές της χώρας που υπηρέτησα (Ν. Πέλλας,Ν. Λακωνίας, Ν. Αττικής) σχετικά με τη λειτουργία των Γραφείων Πολιτιστικών Θεμάτων, Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής Υγείας και τη συνεργασία τους με τις σχολικές μονάδες. Τα γραφεία αυτά στηρίζουν διαρκώς τα σχολεία με οργάνωση δράσεων, παροχή υλικού που διαρκώς εμπλουτίζεται, δανεισμό βιβλίων, συντονισμό δικτύων συνεργασίας μεταξύ σχολείων ενισχύοντας την ανατροφοδότησή τους. Επίσης σε μία εποχή στην οποία η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών γίνεται σχεδόν αποκλειστικά με την προσωπική τους οικονομική συμμετοχή και χωρίς πάντα να υπάρχουν αξιόπιστοι φορείς , τα συγκεκριμένα γραφεία επιμορφώνουν ΔΩΡΕΑΝ εκατοντάδες εκπαιδευτικούς με σεμινάρια υψηλού μορφωτικού επιπέδου,ξεναγήσεις σε μουσεία,εκθέσεις και χώρους πολιτιστικής κληρονομιάς και περιβαλλοντικού ενδιαφέροντος.Μέσα από συνεργασίες με φορείς και δομές καταφέρνουν όλα αυτά τα χρόνια να δώσουν μια πνοή ζωντάνιας και δημιουργίας σε εκπαιδευτικούς και παιδιά.Εργάζονται στον άξονα της Αειφόρου Ανάπτυξης πριν καν αυτή αποτελέσει στόχο του Υπουργείου εμπνέοντας και τα σχολεία προς αυτή την κατεύθυνση. Αυτό που χρειάζεται είναι η ενίσχυσή τους με ανθρώπους που μπορούν να ενισχύσουν αυτό το έργο και όχι η συρρίκνωσή τους, η οποία θα είναι ένα μεγάλο πλήγμα για τα σχολεία της χώρας. Μπέτσα Θεοδώρα προϊσταμένη του 16ου Νηπιαγωγείου Αθηνών