Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Δημήτριος | 24 Μαρτίου 2018, 13:15
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Άλλο ένα ερώτημα αφορά το διδακτικό έργο των διευθυντών, ειδικά στην πρωτοβάθμια (γι αυτήν αναφέρομαι)όπου ο διευθυντής ενός πολυθέσιου σχολείου ασκεί διδασκαλία 8 ωρών από τις υποτιθέμενες 21 ώρες του συνολικού διδακτικού του ωραρίου χωρίς καμία υποστήριξη γραμματειακού τύπου; Και ο υποδιευθυντής του, με πλήρες ωράριο διδασκαλίας πως μπορεί να "αποδώσει¨; Επίσης πρέπει να "ψηφίζεται" από το σύλλογο; Η άσκηση τέτοιων καθηκόντων είναι θέμα...εκμίμησης; (Συμφωνώ με ενιαίο πίνακα υποδιευθυντών) Γιατί δεν τίθεται μεγαλύτερη μείωση ή και καθόλου διδασκαλία με στόχο την απερίσπαστη διοίκηση του διευθυντή, μείωση ωραρίου υποδιευθυντή και μετά λ.χ από 3 θητείες κατά ελάχιστο (να γίνει εκμετάλλευση του εμπειρικού υπόβαθρου ενός έμπειρου διευθυντή) να έχει και πάλι δικαίωμα υποβολής υποψηφιότητας αλλά σε άλλη, ενδεχομένως, σχολική μονάδα; Απόλυτο δεν υπάρχει στις απόψεις...και το δίκαιο της περίπτωσης είναι σχετικό!