Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 14 – Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων ΤεχνολογιώνΣχόλιο του χρήστη Ξένη Σφυρή | 24 Μαρτίου 2018, 13:40
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δεν έχω μεγάλη επειρία σχετικά με τη λειτουργία του ΚΕΠΛΗΝΕΤ κι αυτό γιατί στο σχολείο οπου υπηρετούσα ο διευθυντής δεν είχα καμία γνώση και καμία ενημέρωση σχετικά με την τεράστια βοήθεια που προσφέρουν για θέματα τεχνολογίας. Γνώρισα τη δουλειά του ΚΕΠΛΗΝΕΤ όταν παρακολούθησα το σεμινάριο Moodle. Με εντυπωσίασε πώς ένα σεμινάριο εξ'ολοκλήρουν βασισμένο σε εθελοντική εργασία προσφέρει τόσο καλά οργανωμένες γνώσεις σε θέματα εκπαιδευτικών εργαλείων και προγραμμάτων που μπορεί να χρησιμοποιήσει ένας εκπαιδευτικός. Από εκεί έμαθα παράλληλα και τη δουλειά του ΚΕΠΛΗΝΤ η οποία είναι σημαντική αφού προσφέρουν βοήθεια σε γνώσεις, υλικά, υπηρεσίες ή ότι άλλο χρειαστείς ανά πάσα στιγμή. Στο φετινό σχολείο μου, σε ένα μικρό χωριό της ορεινή Αχαϊας ήρθαν άμεσα για να βοηθήσουν να λύσουμε κάποια θέματα που είχαμε. Πιστεύω ότι τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ θα πρέπει να ενισχυθούν και παράλληλα να αναβαθμιστεί και ο ρόλος του παρέχοντας εκπαίδευση με σεμινάρια όπως αυτό του Moodle στους εκπαιδευτικούς.