Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι σχολικοί σύμβουλοι, παρά τις προσπάθειες που κατέβαλαν οι εκάστοτε κυβερνήσεις ορίζοντας κάθε φορά κριτήρια για τους δικούς τους, υπήρχε περίπτωση να επιλεγούν και αξιοκρατικά. Βεβαίως δεν είχαν ευρύ πλαίσιο δράσης και πολλές αρμοδιότητες, και σίγουρα κάποιοι από αυτούς εκμεταλλεύτηκαν την επιλογή τους για να εξασφαλίσουν μια μακρόχρονη πληρωμένη περίοδο αεργίας. Οι πολλοί, ωστόσο, ήταν το μόνο στήριγμα του ευσυνείδητου εκπαιδευτικού. Ο νόμος δεν αποσκοπεί, μέσω της κατάργησης των σ.σ. να βελτιώσει τις συνθήκες εκπαίδευσης. Φαίνεται να Έχει ως μόνο στόχο τον ορισμό, χωρίς αντικειμενικά κριτήρια, και την απασχόληση στελεχών. Της εκπαίδευσης η του κομμματος;