Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Ίδρυση Περιφερειακών Κέντρων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.)Σχόλιο του χρήστη Βασιλική Κυρίτση | 24 Μαρτίου 2018, 16:30
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η μέχρι τώρα εμπειρία των τωρινών δομών και ατόμων που τις στελεχώνουν δείχνει πως δεν αρκούν αυτές για τις αρμοδιότητες που τους αναλογούν. Με βάση ποια μελέτη καταργούνται αυτές και αντικαθίστανται εσπευσμένα από νέες πιο συγκεντρωτικές και γραφειοκρατικού τύπου δομές και μάλιστα εσπευσμένα; Αντί να αυξηθούν τα άτομα στις ήδη υπάρχουσες δομές και να επανακοθοριστούν πτυχές της λειτουργίας τους, με στόχο τη βελτίωση της αποτελεσματικότητάς τους, έρχεται η κατάργησή τους άνευ υποστηρικτικών επιχειρημάτων που να την αιτιολογούν. Στόχος μιας τέτοιας επιλογής είναι η εξοικονόμηση προσωπικού και δομών και η ανάθεση της ευθύνης στο εκπαιδευτικό προσωπικό, κυρίως μέσα στο σχολείο, για τη διαχείριση εκπαιδευτικών ζητημάτων, ενώ είναι γνωστά τα προβλήματα υποστελέχωσης κ.λπ. Το φάσμα των αρμοδιοτήτων τους είναι πολύ μεγάλο, με αποτέλεσμα να διερωτάται κανείς κατά πόσο αυτά θα διεκπεραιώνονται αποτελεσματικά. Επίσης, η απαιτείται διακριτή εκπροσώπηση του υπεύθυνου σε Αθμια και Βθμια, μιας και είναι διαφορετικές βαθμίδες με ό, τι σημαίνει αυτο σε διοικητικό και επιστημονικό επίπεδο (ΠΕ κ.λπ.).