Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 18 – Εξουσιοδοτικές διατάξειςΣχόλιο του χρήστη Εύα | 24 Μαρτίου 2018, 16:01
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο θεσμός του Σχολικού Συμβούλου σε μια εποχή πολυδιάστατης κρίσης είναι σκόπιμο να ενδυναμωθεί κ βελτιωθεί κ όχι να καταργηθεί!!! Είναι λυπηρό να ακυρώνεται κ απαξιώνεται το έργο των πλέον προσοντούχων στελεχών της Π/θμιας κ Δ/θμιας εκπαίδευσης που με τις σπουδές κ το πολύπλευρο έργο τους διασυνδέονται με το Ευρωπαικό κ Διεθνές εκπαιδευτικό γίγνεσθαι κ μπολιάζουν το σχολείο με καινοτόμες παιδαγωγικές κ διδακτικές πρακτικές!!! Είναι πρωτοφανής κ κοινωνικά κ οικονομικά επιζήμια η ασυνέχεια που χαρακτηρίζει την εκπαίδευση καθώς κάθε νέα κυβέρνηση ή κ Υπουργός δεν οικοδομεί πάνω σε ότι καλό με κόπο έχει δομηθεί. Τα αποτελέσματα αυτής της ασυνέχειας είναι ιδιαιτέρως επιζήμια π.χ. αξιόλογο κ δαπανηρό εκπαιδευτικό και επιμορφωτικό υλικό που παρήχθη στα χρόνια της κρίσης πολύ πρόσφατα δηλαδή (βλ. π.χ. ΜΠΕ ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Κ ΝΕΑ ΠΣ)παραμένει αναξιοποίητο στα συρτάρια!!!! Ποιά είναι άραγε η σκοπιμότητα αλλαγών που δεν βασίζονται σε αποτίμηση _ αξιολόγηση?, Που αποσκοπούν αλλαγές βασισμένες σε στοχευμένα φωτογραφικά κριτήρια επιλογής (βλ. πιστ. γλωσσομ. μόνο για επιλογή των νέων συντονιστών). Η Εκπαίδευση έχει ανάγκη από συνέχεια, από ευρείες συναινέσεις, από τη συγκρότηση ενός σώματος των ικανότερων στελεχών που θα εργάζονται με γνώμονα την οικοδόμηση αξιών κ ικανοτήτων για μια ελληνική εκπαίδευση ικανή να ανταπεξέλθει στις προκλήσεις της πολύπλοκης κρίσης της εποχής μακριά από μικροκομματικά συμφέροντα κ κοντόφθαλμες θεωρήσεις. τέλος....δεν καταργούμε τους γιατρούς επειδή κάποιοι πιθανόν δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους!!! Εντοπίζουμε λάθη δυσλειτουργίες κ τις θεραπεύουμε.