Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Yiota | 24 Μαρτίου 2018, 16:24
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θεωρώ υπερβολή το 2ο πτυχίο να λαμβάνει 3 μονάδες ενώ το 2ο μεταπτυχιακό να λαμβάνει μόνο 1,5 μονάδα. Ακόμη, η υψηλή μοριοδότηση του διδασκαλείου αφορά μόνο δασκάλους. Με ποιον εναλλακτικό τρόπο μπορούν να μοριοδοτηθούν εκπαιδευτικοί άλλων ειδικοτήτων; Ακόμη, το διδασκαλείο έχει πάψει να λειτουργεί αρκετά διδακτικά χρόνια. Με ποιον τρόπο θα μπορούσαν οι νέοι δάσκαλοι να μοριοδοτούνται; Π.χ. γιατί να μην έχουν ανάλογη μοριοδότηση επιμορφώσεις της ΑΣΠΑΙΤΕ; Τι συμβαίνει με επιμορφώσεις που προέχρονται από ξένα πανεπιστήμια; Η μοριοδότηση των δημοσιεύσεων με κοινό τρόπο ανεξάρτητα από την ποιότητα των περιοδικών είναι τουλάχιστον εσφαλμένη. Πώς μία δημοσίευση σε επιστημονικό διεθνές περιοδικό με κριτές εξισώνεται με ένα τοπικό περιοδικό ή με μια αυτοέκδοση; Ακόμη, δεν συνυπολογίζονται υψηλού επιπέδου κριτήρια και βραβεία, όπως υποτροφίες ΙΚΥ.