• Σχόλιο του χρήστη 'Δημήτρης' | 24 Μαρτίου 2018, 17:12

    Παραθέτω κάποιες ενδιαφέρουσες προτάσεις του συναδέλφου Λ.Λ., τις οποίες ψιθυρίζουν όλοι οι εκπαιδευτικοί αλλά αποφεύγουν για ευνόητους λόγους να τις εκθέσουν ανοιχτά: 1) "Οι σχολικοί σύμβουλοι έχουν γενικώς εκτός τάξης άπειρα χρόνια (οι περισσότεροι). Μερικοί από αυτούς και πριν γίνουν σύμβουλοι ήταν σε γραφεία, πανεπιστήμια, υπουργία κ.τ.λ. και γενικώς ο μέσος σύμβουλος είναι εκτός τάξης 15 – 20 χρόνια. (Αυτό με μια μικρή έρευνα διαπιστώνεται).Αλλά το πιο σοβαρό από όλα είναι ότι θεωρούν ντροπή και ξεφτίλα να γυρίσουν στην τάξη. Και αυτό είναι που τους απασχολεί. Θα δείτε ότι θα βρούνε τρόπους και «τόπους» να μην γυρίσουν στην τάξη. Ήδη ψάχνουν!" 2) «Οι δύο θητείες είναι σωστό αλλά δυστυχώς(ΙΣΩΣ) θα καταρριφθεί από το ΣΤΕ. Προαπαιτούμενο θα πρέπει να είναι τα τελευταία 5 χρόνια μέσα στην τάξη. Κι όποιος θέλει να ξαναγίνει στέλεχος να γυρνάει στην τάξη για τέσσερα χρόνια για ανατροφοδότηση κι έπειτα να ξαναβάζει για στέλεχος.» 3) "ΠΡΟΤΑΣΗ: Γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ+τυπικά προσόντα + διδακτικά χρόνια+ συνέντευξη Τα τυπικά προσόντα είναι σωστό που έχουν «ταβάνι» 9 μονάδες αλλά θα πρέπει να μοριοδοτούνται καθαρά με τα χρόνια σπουδών χωρίς συμψηφισμούς. Δηλαδή δεν είναι σωστό αν κάποιος έχει δύο μεταπτυχιακά διαφορετικά (π.χ. 1)επιστήμες αγωγής 2) διοίκηση σχολικών μονάδων) να πάρουν 5 μονάδες. Όπως είναι άδικο κάποιος με μεταπτυχιακό και Μαράσλειο να συμψηφιστεί σε 4,5 μονάδες. Είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΆ ΠΤΥΧΊΑ. Με αυτή την λογική να συμψηφιστεί και το διδακτορικό με το Μαράσλειο σε 7,5 μόρια. Το κάθε πτυχίο θα πρέπει να μοριοδοτείται με τα χρόνια σπουδών. π.χ. Διδακτορικό 4 μόρια, μεταπτυχιακό 2, Μαράσλειο 2, ΣΕΛΔΕ 1 κ.τ.λ. Επίσης θα πρέπει να μοριοδοτείται η επιμόρφωση στα πανεπιστήμια που είναι λιγότερο των 9 μηνών (π.χ. 6, 4 μηνών) Συγγραφικό έργο δεν είναι μόνο τα σχολικά εγχειρίδια. Θα πρεπει να μοριοδοτηθούν και βιβλία που έχουν συνάφεια με την εκπαίδευση και έχουν και βιβλιογραφικές αναφορές. Διδακτική υπηρεσία είναι ΜΟΝΟ μέσα στην τάξη. Δεν είναι διδακτική υπηρεσία ούτε υπεύθυνοι Αγωγή υγείας, πολιτιστικών και περιβαλλοντικών προγραμμάτων ούτε σχολικοί σύμβουλοι που έρχονται για δέκα λεπτά στη τάξη." Αξιότιμε κύριε Υπουργέ, διαλύστε τις κλίκες, τις συντεχνίες και τους αργόμισθους. Επαναφέρετε τους παλιούς σχολικούς συμβούλους στις σχολικές τάξεις για ανατροφοδότηση και επιλέξτε για στελέχη, τους καλύτερους μάχιμους εκπαιδευτικούς! Δεν είναι ανάγκη να γεράσουν περιμένοντας όσους ανήκουν σε ισόβιες κλίκες και συντεχνίες να αποσυρθούν οικειοθελώς! Αξιότιμε κύριε Υπουργέ, όλα τα παραπάνω απηχούν τις απόψεις της συντριπτικής πλειοψηφίας των εκπαιδευτικών, η οποίοι δεν τολμούν να εκφραστούν ελεύθερα γιατί φοβούνται την εκδίκηση των κλικών και των συντεχνιών των ισόβιων και των αργόμισθων. Αξιότιμε κύριε Υπουργέ, σπάστε τα αποστήματα και κάντε ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ!