Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 05 – Στελέχωση των ΠΕ.Κ.Ε.Σ.Σχόλιο του χρήστη κατερίνα | 24 Μαρτίου 2018, 17:16
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι διάχυτη η απογοήτευση στον κλάδο των εκπαιδευτικών κυρίως της ΠΕ , η οποία διαφαίνεται μέσα από τις συζητήσεις. Σχολικοί Σύμβουλοι, αργόμισθοι που το μόνο που τους ενδιαφέρει να κρατήσουν με νύχια και με δόντια τη θεσούλα τους και όταν καλούνται για κάποιο πρόβλημα συμπεριφοράς μαθητή να λένε : ''εδώ η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά''. Ένα σύστημα αξιολόγησης για την επιλογή διευθυντών, διάτρητο, που δίνει τη δυνατότητα σε αρκετούς διαταραγμένους και εξουσιομανείς διευθυντές να επανεκλέγονται, με αποτέλεσμα τεράστια προβλήματα στις σχολικές μονάδες, αφού δεν μπορούν να διαχειριστούν ακόμη και το ελάχιστο προβληματάκι. Ευτυχώς που υπάρχουν βέβαια και οι φωτεινές εξαιρέσεις. Και κυρίως αυτό το Διδασκαλείο που μοριοδοτείται προκλητικά σχεδόν όσο με ένα μεταπτυχιακό , το οποίο μεταπτυχιακό για να το αποκτήσει κάποιος εργαζόμενος εκπαιδευτικός ''αρρωσταίνει''.