Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 10 – Σχολικά Δίκτυα Εκπαιδευτικής Υποστήριξης (Σ.Δ.Ε.Υ.) και Επιτροπές Διεπιστημονικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης (Ε.Δ.Ε.Α.Υ.)Σχόλιο του χρήστη Ιορδανίδου Κρυσταλλία ΠΕ23 | 24 Μαρτίου 2018, 17:10
Στο άρθρο 10 αναφέρεται <> Σχόλιο: Για να συμβεί αυτό χρειάζεται η Σ.Μ.Ε.Α.Ε. που αποτελεί Κέντρο Υποστήριξης του Σ.Δ.Ε.Υ. να είναι στελεχωμένη και με άλλες ειδικότητες Ε.Ε.Π., όπως λογοθεραπευτές, εργοθεραπευτές, φυσιοθεραπευτές,κ.α. Δυστυχώς, όμως, η πλειοψηφία αυτών των συναδέλφων που εργάζονται στις Σ.Μ.Ε.Α.Ε. είναι αναπληρωτές και μάλιστα προσφέρουν τις υπηρεσίες τους σε περισσότερες από μία Σ.Μ.Ε.Α.Ε.. Αναρωτιέμαι δεν είναι αντιδεοντολογικό να ζητάμε π.χ. από ένα συνάδελφο λογοθεραπευτή που προσφέρει τις υπηρεσίες του σε δύο σχολεία να προσφέρει τις υπηρεσίες του και στην Ε.Δ.Ε.Α.Υ.; Είναι αναγκαίο λοιπόν 1)να λειτουργήσουν από τη νέα σχολική χρονιά όλα τα Σ.Δ.Ε.Υ. και 2) να αυξηθούν οι προσλήψεις όλων των κλάδων Ε.Ε.Π. στις Σ.Μ.Ε.Α.Ε., ΚΕ.Σ.Υ., από τη στιγμή που το Υπουργείο Παιδείας φαίνεται να αναγνωρίζει την συνδρομή και άλλων ειδικοτήτων του Ε.Ε.Π. στο έργο των Σ.Δ.Ε.Υ.